צילום אילוסטרציה: shutterstock.com / Andrzej Wilusz

העניים החדשים: מקרר ריק בבית של 4 מיליון שקלים

הרב שניאור גלוכובסקי, רב שכונת היוקרה קריית הלאום, מספר על מצוקה כלכלית קשה בעקבות משבר הקורונה. "חושבים שאנחנו מבוססים, אבל במציאות אנחנו נעזרים ברב כדי לאכול", מספרת תושבת השכונה

פורסם בתאריך: 19.8.20 10:23

"הקורונה לא הבחינה באף משפחה. לצערי הרב, יש לא מעט משפחות ממעמד סוציואקונומי גבוה שהגיעו לפת לחם, גם כאן בשכונת קריית הלאום", כך אומר הרב שניאור גלוכובסקי, רב שכונת קריית הלאום, אחת השכונות האמידות בעיר.

הרב גלוכובסקי שמכיר מקרוב את תושבי השכונה, מספר כי בעקבות משבר הקורונה, מספר לא קטן של תושבי השכונה, חלקם חיים בדירות מפוארות, חווים מצוקה כלכלית ומבקשים סיוע ברכישת מוצרי מזון וציוד לבית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחת מתושבות השכונה, אם לשלושה בת ה-33, מספרת: "עד לפני שנתיים לבעלי היה עסק בתחום הביגוד בחמש ערים שונות בארץ, חיינו ברמת חיים טובה, לא חסר לנו כלום, לפני כשנה וחצי התחלנו תהליך של פשיטת רגל ובעלי מצא עבודה בחצי משרה. לצערי, יש לי נכות ואני לא יכולה לעבוד יותר מחצי משרה, הצלחנו לשרוד, אבל אז באה הקורונה. הבית שלנו מעוקל, ואם אמכור אותו לא יישאר כלום. למראית עין חושבים שאנחנו מבוססים מקריית הלאום, אבל במציאות אנחנו נעזרים ברב שניאור לארוחות ערב וצהריים, הקורונה טרפה את מעט הקלפים שנשארו".

תושב נוסף, בעל עסק עצמאי, נקלע גם הוא לחובות כבדים בעקבות משבר הקורונה, מספר: "הבית זה כל מה שנשאר לנו, הרב שניאור דואג לנו לארוחת צהריים חמה ולארוחת ערב. חוץ מהרב, אני לא משתף אף אחד בזה שהמקרר שלנו ריק, ורק מתפלל שהמצב הזה ישתנה בדרך נס".

הרב שניאור גלוכובסקי

"כרב קהילה ושכונה מבוססת ואף יותר מכך, אני עד למספר לא מבוטל של משפחות, בעיקר של עצמאיים, שהקורונה היוותה מכה קשה עבורם, והם הגיעו לפת לחם", אומר הרב גלוכובסקי, "אני באופן אישי מעביר אוכל מבושל למשפחות אצלנו בשכונה, ומסייע לאנשים בקניית ילקוטים וציוד לבית הספר. על אף שלמראית עין המשפחות במצב סוציואקונומי גבוה. תפקחו את העיניים, תבדקו מה קורה עם השכנים והסביבה שלכם. הבית לא מעיד על חשבון הבנק והמצב, אני מאמין שיש לא מעט משפחות שזקוקות לעזרה אבל מתביישות לבקש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גרים בדירות יוקרה ודורשים תאומות? אז תמכרו את בתי הפאר ותעברו לדירות מתאימות לאמצעים שלכם ובהפרש תאכלו בלי נדבות. חוצפנים חסרי בושה

    בכיינים נמאסתם

  2. אלין

    תמכור את הבית ותקנה דירה בלוד יותר זולה יש שכונה חדשה של דתיים .והמקרר יתמלא כל טוב על תחכה לתרומות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה אתם בוכים דירה של 4 מיליון תמכרו תקנו דירה ב3 מיליון יישאר לך מיליון דיי לבכות אני אפילו את התשלום הראשון למשכנתא אין לי ולא בוכה אז אם הייתה לי דירה ב4 מיליון הייתי סותם את הפה ומצליח להסתדר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר