מבצע ניקיון: מגדלי העיר והרחובות הרצל ורוטשילד ייעברו שטיפה

מינהל איכות הסביבה החל במבצע שטיפת הרחובות הראשיים, במקביל לאכיפה בתחום הוצאת הגזם והגרוטאות וגיוס נאמני ניקיון

פורסם בתאריך: 17.8.20 14:11

עיריית ראשון לציון יוזמת שטיפת רחובות הראשיים בעיר, בחודש הקרוב ישטפו רחובות הרצל, רוטשילד ומספר מתחמים ציבוריים. זאת, במקביל גיוס נאמני הניקיון.

עם כניסתו של אילן רפאלי לתפקיד ראש מינהל איכות הסביבה בעיר, הוא הודיע כאן בריאיון ל"השקמה ראשון לציון" כי בכוונתו להסתער על נושא הניקיון והאשפה בעיר, באמצעות הסברה, משמעת ואכיפה.

בינתיים, מינהל איכות הסביבה החל במבצע שטיפת הרחובות הראשיים בעיר, בהם הרצל, מגן העיר ועד עין הקורא. בהמשך יישטף רחוב רוטשילד מהרצל ועד רמז. כמו כן, יעברו שטיפה מתחמים ציבוריים מול מרכזים מסחריים, בהם מגדלי העיר בשיכון המזרח וכן בשכונות כרמים, אחוזת ראשונים בנווה ים, אשלים ומתחם הרובע באזור תעשייה ישן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בנוסף, הוחלט לטפל בנושא ימי הוצאת גזם וגרוטאות. בבניינים המשותפים בשכונות בעיר יתלה פרסום עם מידע על הוצאת הגזם והגרוטאות. זאת, כאשר תושבים שלא יוציאו גזם וגרוטאות בימים המפורטים ייקנסו.

במקביל החל גיוס נאמני ניקיון. מדובר בתושבי ראשון לציון שעוברים הכשרה של העירייה, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה. מהעירייה נמסר כי כל תושב ללא רישום פלילי יכול לעבור הכשרה בזום. בתום ההכשרה ניתנת תעודת נאמן ניקיון, החתומה על ידי השר להגנת הסביבה, יכול לתעד עבירות סביבה המתבצעות ברחבי העיר, במקביל לפיקוח העירוני, ולשלוח למשרד להגנת הסביבה. עד כה נרשמו כ-130 נאמני ניקיון.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "אני מברך על המהלך להפיכת תושבים לנאמני ניקיון, מעתה יהיו לנו עיניים נוספות שיסייעו לשמור על העיר נקייה. למרות שראשון לציון מדורגת במקום הראשון בניקיון ברשימת הערים הגדולות, אני חושב שיש לנו עוד מה לשפר. אנחנו משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לשפר את חזות העיר ולשמור על הסביבה".

חברת המועצה, קרן דנה, הוסיפה: "אני קוראת לתושבים לגלות מעורבות ואחריות סביבתית ולהצטרף למערך נאמני הניקיון. בנוסף, אנו פועלים להסברה והעלאת מודעות, הגברת הניקיון בעיר ובמבצעי אכיפה נרחבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עודד

    צריך קודם שיהיה פיקוח על הקבלן שמנקה את הרחובות בכל העיר הכל מזוהם תלמדו מנס ציונה הרצליה כפר סבא ץתל אביב הכל נקי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר