תנו הזדמנות, מנסים לשפר את השירות לתושבים

בעיריית ראשון לציון קודם בימים האחרונים קמפיין פנימי בו ישנו ניסיון לקצר את זמני ההמתנה הטלפוניים ולייעל את השירות לתושב על ידי הזדהות בשם ותפקיד בפתיחת שיחת הטלפון

פורסם בתאריך: 6.9.17 18:02

אגף השירות העירוני בעיריית ראשון לציון מצא דרך יצירתית לקידום תודעת השירות לתושב. בשבוע האחרון האחרון נפתח קמפיין פנימי בבניין העירייה, בו פגשו העובדים שילוט עם הכיתוב "נחשו מי אני". שבוע לאחר מכן הוחלפו הפרסומים והפעם גילו העובדים על מה מדובר: "מפסיקים עם הניחושים – מהיום כשעונים לטלפון, מיד מזדהים".

יהיו תושבים שירימו על כך גבה, ויגידו כי יש צורך לטפל קודם בנושאים עירוניים תכופים יותר לפני שחושבים על קמפיין מסוג זה, אך מצד שני כשמדובר על שירות לתושב שעשוי להיעשות בצורה יעילה וטובה ביותר אפילו אם רק מדובר על ידיעת שמו ותפקידו של האדם שעונה מצידו השני של הקו- גם דבר זה עשוי להקל ובמידת הצורך להרגיע את אותו אדם שמחכה לקבלת שירות, וזאת כחלק מהשאיפה למתן שירות מהיר, יעיל, מתקדם, ואיכותי.

מבדיקה שנעשתה על ידינו, הקמפיין חילחל היטב אל אגף הארנונה בו ענו בהתאם להנחיות הקמפיין. במוקד העירוני- זמן ההמתנה היה סביר: שתיים וחצי דקות לעומת זמן ההמתנה המשוער שעמד על ארבע וחצי דקות, ולאחר מכן מצידו השני של הקו ענו בהתאם להנחיות הקמפיין. ואילו ימים אחדים לפני פתיחת שנת הלימודים באגף החינוך- גני ילדים יסודי ועד כיתה א'- לא התקבל מענה, ובדומה לכך גם באגף החינוך- בתי ספר יסודי וחטיבות ביניים.

"מבחינתנו התושב במרכז, ולכן המטרה היא להעניק לו את השירות הטוב ביותר. אני פועלת להטמעת סטנדרטים איכותיים בכל קשר ומתן מענה לפניית תושבי העיר בכל אמצעי – טלפון, מכתב, מייל, פנים אל פנים, האפליקציה העירונית וכו'. שירות איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהמפתחות לצמיחתה של העיר" אמרה מחזיקת תיק השירות, חברת המועצה לימור גור.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר