צילום: פרטי
צילום: פרטי

תביעה נגד הסופרלנד: בת שלוש נפצעה לאחר שנפלה ממתקן שעשועים

חמש שנים אחרי התאונה שעמה מתמודדת המשפחה עד היום, תובעים ההורים יותר ממיליון שקלים

פורסם בתאריך: 29.7.20 16:40

הוריה של בת שמונה תובעים יותר ממיליון שקלים מ"עיר השעשועים בע"מ", המפעילה את הסופרלנד לאחר שנפלה ממתקן שעשועים ונפצעה. לטענת ההורים הבת עדיין מתמודדת עם הפגיעה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחמש שנים ביקרו הילדה ואמה בסופרלנד שבראשון לציון. הילדה, בהיותה בת שלוש עלתה למתקן הקרוסלה המיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שבע. לאחר שהמתקן החל לפעול הילדה נפלה ממנו, וספגה מכות מהמתקן שהמשיך לפעול.
הילדה פונתה לבית החולים וולפסון, ובחדר המיון אובחן כי היא סובלת משבר בעצם הבריח בכתף ימין וחבלות בפניה. היא אושפזה במחלקת כירורגיה ילדים, ונמצא כי היא סובלת מנגעים בצוואר ובבטן ומצלקת באורך כחמישה ס"מ בכתף ימין. בעקבות הפגיעה נקבעה לילדה נכות לצמיתות בשיעור של 15 אחוז, בגין מגבלות התנועה, הפגיעה בעצם הבריח, בליטה וקרע ברצועה במפרק הצוואר.
"זה סיוט מתמשך", מספר אביה של הילדה, "צריך להבין שהילדים עולים למתקן והמפעילים הם אלה שסוגרים את חגורות הבטיחות, להורים אין כניסה למתקנים עצמם. הבת שלי נפלה ונחבלה באופן קשה. עברנו חודשיים לא פשוטים. עד היום יש לה פחדים וצלקות פיזיות ונפשיות שאני לא יודע מתי יעברו".

עורך הדין המיצג את המשפחה, עו"ד דותן לינדנברג, טוען כתב התביעה כי בעלי הסופרלנד התרשלו בין היתר בכך שלא זיהוי את גורמי הסיכון ולא פיקחו על הילדים הצעירים במתקני הסופרלנד. הוא מוסיף וטוען כי בגילאי שנתיים עד שבע, הילדים זקוקים להשגחה צמודה, ולכן היעדר התערבות בזמן אמת מצד אחראי בטיחות המתקן, הביא לתאונה שהייתה יכולה להימנע.
"לפני התאונה הילדה הייתה מלאת שמחת חיים, חברותית ונמרצת. כתוצאה מהתאונה, היא הפכה למוגבלת הזקוקה לעזרה ופחתו הנאות חייה באופן מהותי", מסכם האב.

בתביעה הילדה והוריה דורשים לקבל פיצוי עבור כאב וסבל, עזרת מצד ג' עזרה סיעודית צמודה, הוצאות רפואיות ועבור הפסדי שכר ופנסיה להוריה.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר