יום העסקים הקטנים בעיר
צילום: יוסי אלטרמן

מסייעים לעסקים הקטנים: מבצעים וחניה חינם ביום חגיגת קניות

על רקע משבר הקורונה: העירייה תקיים פעילות מיוחדת לעידוד קנייה מעסקים מקומיים

פורסם בתאריך: 28.7.20 14:11

על רקע משבר הקורונה ומצוקת העסקים הקטנים, עיריית ראשון לציון תקיים פעילות מיוחדת לעידוד קניות בעסקים המקומיים.

ביום שישי הבא, 7 באוגוסט, תתקיים חגיגת "הראשונים בקניות" לעסקים הקטנים בעיר. במסגרת הפעילות תתאפשר חנייה חינם בכחול לבן ובחניונים נבחרים ברחבי העיר לרוכשים בעסקים המקומיים וכך תעודד גם תושבי חוץ להצטרף לחגיגת הקניות. כמו כן, בעלי עסקים ברחבי העיר יציעו מבצעים ייעודיים ביום זה. בנוסף, חברות השליחויות יעניקו באותו היום הטבה לרוכשים ממגוון המסעדות. תנאי ההטבה יפורסמו בפוסט בדף הפייסבוק העירוני.

בנוסף, אגף נוער וצעירים יפעיל סיירת דיגיטאלית שתעבור בין העסקים בעיר ותסייע להם לקדם את עסקיהם ברשתות החברתיות, כמו למשל למשל פתיחת עמוד פייסבוק ועמוד אינסטגרם ובהמשך אף פתיחת חנות מקוונת שתאפשר לעסק לפעול ולקבל הזמנות גם במקרה של סגר או הגבלות של משרד הבריאות.

עוד במסגרת הפעילות: עובדי אגף רישוי עסקים בעירייה יעברו בין החנויות שישתתפו וידביקו מדבקות ממותגות ומעוצבות על בית העסק, כך אנשים יידעו שאותו עסק מעניק הנחות או הטבות לרגל יום העסקים הקטנים. חשוב לציין כי יום העסקים הקטנים יתנהל תחת מגבלות משרד הבריאות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "עם תחילת המשבר, אמרנו שנסייע לעסקים בעיר בכל הכלים שעומדים לרשותנו. הם הלב הפועם של העיר וכולנו מחויבים לסייע להם לצלוח את המשבר. אני קורא לתושבים לקחת חלק ולסייע להניע את הכלכלה העירונית".

חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב, הוסיף: "מדי שנה אנחנו מקיימים את יום העסקים, בדרך כלל בחודש ינואר. השנה, על רקע המשבר הכלכלי, אנחנו נקיים אותו ביום שישי הקרוב. המטרה המרכזית היא לסייע לעצמאים לבנות עסק על קרקע יציבה, וכן
עידוד עסקים יציבים ומשגשגים שיוסיפו מקומות עבודה חדשים בעיר. לבעלי העסקים אני רוצה לומר שיש לכם אוזן קשבת בעיריית ראשון לציון".

בעלי עסקים מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של עיריית ראשון לציון ולציין את ההטבה שיבחרו להעניק ללקוחות ביום העסקים הקטנים.
פעילות זו נוספת לשורה של הטבות שנעשו על מנת להקל ולהטיב עם בעלי העסקים בעיר כמו הרחבת הצבת השולחנות והכיסאות של מסעדות ובתי קפה ללא אגרה במשך שלושה חודשים, בסוף חודש אפריל ניתן פטור מארנונה לעסקים למשך שלושה חודשים ואגף רישוי עסקים האריך רישיונות זמניים לעסקים באופן אוטומטי. מדובר בהחלטות של המדינה שהעירייה כבר יישמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר