אסף נגרין בימים שלפני הקורונה

בעל עסק שנפגע מהקורונה: "חשבתי לקפוץ מהמרפסת ולגמור עם הכל"

חודשיים בלבד אחרי שפתח את בר הסלטים, התפרצה המגפה בישראל ואסף נגרין קרס כלכלית. אבל אז הגיעה העזרה שלא ציפה לה

פורסם בתאריך: 22.7.20 11:46

אסף נגרין תושב ראשון לציון, בעל בר קפה סלטים בקאנטרי נווה הדרים, מספר כי חשב לשים קץ לחייו בעקבות המשבר הקורונה.

לטענת נגרין, לאחר שעבר תאונה שפגעה בתפקודו הפיזי, הוא פתח את בית הקפה לפני שבעה חודשים. אלא שאז פרצה מגפת הקורונה בישראל וריסקה אותו מבחינה כלכלית.

"עבדתי יותר מעשר שנים בתחום מיזוג האוויר", מספר נגרין, "עבדתי מול קבלנים, התקנו מערכות מיזוג בבניינים חדשים, היה לי צוות עובדים והחיים שלי זרמו על מי מנוחות, עד היום של התאונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני שנה וחצי אירעה התאונת העבודה שבה נפגע נגרין. עם הרכב הוא נכנס לבור, ונפצע ברגלו ובגבו. נגרין נאלץ לעבור ניתוח גב. אז גם הבין שלא יוכל לחזור לעבודתו בתחום מיזוג האוויר. לאחר מספר חודשי החלמה מהניתוח ושיקום, חודשיים לפני פרוץ מגפת הקורונה, הוא החליט לפתוח את בר הסלטים בקאנטרי נווה הדרים שבמזרח העיר.

"חיפשתי עסק שבו לא אצטרך לעבוד פיזית", מספר נגרין, "בלי להרים דברים כבדים. החיים משתנים מקצה לקצה אחרי ניתוח גב תחתון, מי שעבר ניתוח כזה יבין, ולכן פתחתי את הבר קפה סלטים, אבל אז לצערי נכנסה הקורונה לחיינו. הייתי צריך לסגור את המקום לחודשיים, ואז שוב לפתוח אותו, בכל פעם שהתקבלה הנחיה חדשה מהממשלה. זו תקופה לא פשוטה בכלל".

בנוסף למצב הכלכלי הקשה, טוען נגרין כי ביטוח לאומי לא הסכים להכיר בתאונת העבודה שעבר בנימוק שמדובר באירוע נסבתי. נגרין שניסה להיאבק, והופיע בפני ועדות בריאות, קיבל אפס אחוז נכות.

"אחרי שהקורונה פרצה התחלתי לצבור חובות כבדים", הוא אומר, "לילות שלמים לא ישנתי. חשבתי מה לעשות ואיך אני יוצא מהבוץ הזה. יש לי אישה וילדה והדבר היחיד שעלה לי בראש הוא לקפוץ מהמרפסת ולגמור עם הכל, ושהביטוח חיים יסדר את המשפחה שלי".

אלא שאז, כך לדברי נגרין, הוא פנה לשלומנים, והופיע שוב בוועדה של ביטוח לאומי. בסופו של דבר הוא קיבל 30 אחוזי נכות זמניים עד להתכנסות הוועדה הבאה, ומאה אחוז נכות רטרואקטיביים.

"למרות הקושי בעסק, כי עדין יש כאן קורונה, אני עוזר למי שאני יכול, אני יודע איך זה להרגיש לבד, בתקופה כזאת חשוב שנהיה אחד בשביל השני", הוא מסכם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. 333

    אז תקפוץ את מי אתה מפחיד בדיוק . לך לעבוד לא חסר עבודות חוץ מלמצוץ כסף למדינה . עכשיו פתאום כול השמאלנים התחילו לבכות שאין להם עבודה . כאילו עיניין אותם כל השנים האלו המובטלים כשזה מגיע אליהם הם בוכים כמו ילד מנייאק קטן . אכלו לי שתו לי . האנשים בפירפריות שמובטלים מסתדרים עם הבטחת הכנסה לכו תלמדו מהם . או שתתאבדו הכי טוב לכולם .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר