בעלי העסקים בחופים זועמים: "ההכנסה נפגעה בעקבות הסדרי החניה החדשים"

בעלי העסקים בחוף לא מצליחים להתאושש. העירייה: "כמות המבקרים בחוף עלתה משמעותית. אנחנו בעיצומו של משבר הקורונה וכל עסקי המזון בארץ מדווחים על ירידה בפדיון"

פורסם בתאריך: 23.6.20 13:10

"חודשיים וחצי שכל המשק היה סגור בגלל הקורונה ועכשיו כשהוא נפתח, המכירות שלנו ירדו ב-30 עד 50 אחוז. אנשים פה יגיעו לפשיטת רגל", כך אומרים בעלי העסקים בחוף הים, שטוענים השינויים בהסדרי החניה ודרישת התשלום עבורה מתושבי חוץ גרמו לירידה חדה בהכנסותיהם.

בעקבות עומסי תנועה בסופי השבוע בחוף ראשון לציון, וכדי להפחית את כניסת תושבי חוץ הוחלט בחברה לביטחון לאפשר חניה חינם לתושבי העיר, כאשר תושבי חוץ ייאלצו לשלם בסופי שבוע 20 שקל לשעה ו-60 שקל ליום. אלא שלטענת בעלי העסקים בחוף הים התשלום עבור החניה ועומסי התנועה פגעו משמעועית בפרנסתם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחד מבעלי העסקים בחוף הים סיפר כי "בבת ים העסקים פורחים ואילו אצלם הירידה היא כמעט בחמישים אחוז. למה שאנשים יגיעו לכאן לאכול ארוחת בוקר? בעלי העסקים הורידו מחירים, כיום ארוחת בוקר זוגית היא כ-100 שקל שזה סכום סביר בהחלט אבל אם נוסיף 60 שקל עבור חניה, זה כבר מתחיל להיות יקר. אנשים עושים את החשבון הזה כי וירוס הקורונה פגע לכולם בכיס. במרחק של חמש דקות נסיעה הם מגיעים לבת ים. למה הם צריכים את ראשון לציון?".

בעל עסק נוסף בחוף הים, מספר על הזמנות שבוטלו: "אנשים סגרו מקומות, עמדו בפקק 45 דקות ביום שישי הגיעו לחניה והחזירו אותם הביתה בטענה שאין שם מקום. קיבלתי מאות טלפונים לביטולים, אנשים אמרו שהם מצטערים אבל אין להם איפה להחנות. זה מצב הזוי שלא היה כמוהו מעולם. בעלי עסקים קורסים כאן חד משמעית, כולנו באותו סיוט".

מה לגבי השאטלים, יכול להיות שזה יביא את הפתרון?

"השאטלים היו צריכים להיעשות במחשבה תחילה ולא לאחר חודש של פקקים. הכול היה ידוע. בנוסף, הם צריכים לעבור דרך צמתים ראשים ולא רק ממתחם האלף. הלוואי וזה יביא את הישועה אבל זה לא נראה כך באופק. העירייה צריכה לתת לנו תשובה. אנחנו משלמים כאן שכירות גבוהה וקורסים".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מבדיקה שעשינו עולה כי לא נרשמה כל ירידה בכמות המבקרים בחוף הים, להיפך. כמות המבקרים עלתה משמעותית ולראייה הטענה שלכם בדבר עומסי תנועה. חשוב להזכיר שאנחנו עדיין בעיצומו של משבר הקורונה וכל עסקי המזון בארץ מדווחים על ירידה משמעותית בפדיון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר