כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה": יופעלו שאטלים לחופי הים

החל מסוף השבוע הקרוב: עיריית ראשון לציון תפעיל שירות "חנה וסע" אל חוף הים. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 16.6.20 16:15

עיריית ראשון לציון משיקה פיילוט לפתרון מצוקת הפקקים לחוף הים: החל מסוף השבוע הקרוב יופעל שירות "חנה וסע" לחופים. זאת, כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה ראשון לציון". במסגרת הפיילוט חניונים יוקצו בסמוך למתחם האלף, ומשם יינתן שירות הסעות חינם לטיילת חוף הים. במהלך סוף השבוע האחרון ביקשה החברה לביטחון מהציבור שלא להגיע לחופים בעקבות העומס. מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, סיפר כי העומס החריג נובע גם מכך שבימי הקורונה, רבים מעדיפים לבלות בחופי הים.

כדי להקל על מצוקת הפקקים והחניה הוחלט על הפעלת שאטלים החל מסוף השבוע הקרוב, בין השעות 10:00-18:00. השאטלים יסיעו את המבקרים בחוף הים בחינם, הלוך וחזור, בתדירות של כל 15 דקות.

ההסעות יצאו מחניונים שיוקצו בסמוך למתחם האלף, שבשדרות מרילנד (מינסטר) וייסעו עד טיילת חוף ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון מקווים כי המערך החדש יגדיל באופן משמעותי את מקומות החניה ויאפשר בילוי זמין בחופים. עוד מציינים בחברה לביטחון כי קיבולת מגרשי החניה בחוף ראשון לציון היא מוגבלת ועומדת על כ-2,500 מקומות חניה, כאשר תושבי העיר יכולים להשתמש בחניונים ללא תשלום, ואילו תושבי חוץ נדרשים לשלם 10 שקלים לשעה ביום חול ועד 30 שקל ליום חניה. בסופי שבוע מחיר החניה לשעה עומד על 20 שקל, ועבור יום שלם המחיר הוא 60 שקל.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "אני נחוש לבחון כל פתרון ומשקיע משאבים רבים על מנת לדאוג לאיכות חייהם של התושבים. הנהירה הרבה של הציבור המבקש לבלות בסופי שבוע בחוף הים הובילה לתפוסה מלאה של החניונים וליצירת עומסי תנועה קשים. דבר שפגם בחוויית הבילוי, אך בראש ובראשונה פגעה באיכות החיים של תושבי שכונות מערב ראשון לציון בהם שכונות נווה חוף ושער הים. אני מקווה שהפיילוט שאנו משיקים השבוע יסייע בפתרון הבעיה".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי: "אנו עושים מאמץ רב למצוא פתרונות למצוקה של תושבי השכונות הסמוכות לים. הקורונה גרמה לכך שרבים מבלים בחופי הים ולכן המצוקה כעת החריפה. אני מאמין שההסעות לחופי הים והפיזור בין החניונים יסייעו לנו להפחית את מצוקת הפקקים והחניה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יאנשה

    כמה שאלות 1 מי יממן את השאטלים 2 האם מדובר בשאטלים כולל שישי ושבת… ? 3 ….

  2. רז ברק, תושב העיר

    אני רואה שהשאטלים, הממומנים מהארנונה שלי ושל הוריי, יוצאים רק משד׳ מרילנד… זאת אומרת שמי שגר בשכונת אברמוביץ׳ ומרכז העיר, ובכלל, מי שאין לו רכב, לא זכאי להנות מהשירות… חבל. תחבורה ציבורית לים בשבת לא, שאטלים מהחניון לחוף בשבת כן? די לצביעות, די להתרפסות!

  3. יעל

    אז עד לים יש שאטלים אז זמן מצןין גם לתושבי השכונות הרחוקים מהים להציע גם שאטלים מזרח העיר ומרכז העיר

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה. בגלל המחסומים שעשיתם שמוציאים כרטיס מי צריך שטלים היה הכול טוב לפני זה אתם חושבים רק אל כסף מה יעזור שטחים בן אדם רוצה לבוא אם שולחן וכיסא ומטריה ואכל מהבית הוא יקח את זה בשטחים או שיבזבז את כספו האחרון בין אל כיסאות אוכל ושימשיות זה פגיעה בזכויות אדם בהיקפים אין לכם שיקול דעת באגורה תתביישו לכם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר