צילום: MikeDotta / shutterstock.com

צעירה מראשון לציון חשפה בפוסט מצמרר: "נאנסתי בצבא"

הצעירה חשפה באומץ רב את האונס שעברה ואת ההשפלות במהלך המשפט

פורסם בתאריך: 10.6.20 20:16

בפוסט אמיץ ומטלטל חשפה צעירה מראשון לציון את ההשפלה שעברה לאחר שנאנסה במסגרת שירותה הצבאי.

"היום אני בוחרת להיחשף, בפעם הראשונה מזה שנתיים וחצי, עברתי אונס", כך כתבה הצעירה, כיום בשירות קבע בצבא, בפוסט מצמרר שבתוך שעות קיבל מאות תגובות ושיתופים.

היא סיפרה כיצד הכירה את החייל, התיידדה עמו והרגישה בטוחה להיפגש בביתו. "אף אחד לא היה בבית", כך כתבה, "הוא נישק אותי, ונישקתי אותו בחזרה, ואז לא התאים לי כשהוא התחיל להתקדם ולהתקדם. ביקשתי כל כך הרבה פעמים שיפסיק, אבל  היה קשוב רק לצרכים שלו. באותו רגע הוא הפך אותי לקטנה. לחפץ. ואני בחורה שעומדת על שלה, אחת כזאת שלא מפחדת מכלום, בחורה חזקה כזאת. איך מישהו יאמין שאותי דווקא אנסו? הוא כמובן נעלם, חסם אותי מכל מקום, בוואטסאפ, בטלפון. הוא ידע שהוא אנס".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בהמשך היא מספרת שהתלוננה על החייל בפני קצינה שהביעה הבנה ותמיכה, ולאחר מכן הגישה תלונה במשטרה הצבאית. "נסעתי למצ"ח (משטרה צבאית חוקרת_ב"ל) בחיפה, ביחד עם עוד קצינה, ושם עשיתי את זה כמו גיבורה", היא ממשיכה לתאר בפוסט, "אחרי חודש הוא נעצר, וכמובן שחברים שלו לא שכחו לקלל אותי, ולשלוח לי הודעות של 'האמת תצא לאור', 'את נראית כמו פלייבוי' , 'את נראית כמו שחקנית פורנו'. הכי אבסורד הוא שהכרתי שם כמעט את כולם, וכולם ידעו על הסיפור שלי".

ההשפלות נמשכו גם במסגרת החקירה עם השאלות הפולשניות וביתר שאת בבית המשפט, שם לדבריה הותקפה על ידי עורכת הדין של החייל הנאשם. היא אף הואשמה בכך שניסתה לנצל אותו כספית.

"עברתי חודשים שלמים של גיהינום. כדורים פסיכיאטרים, פסיכולוגים שום דבר לא הוציא אותי מזה", היא כותבת באמץ רב, "לאחר שנגמר המשפט, והאנס קיבל שלוש  שנים בכלא, יצאתי מבית המשפט ואז קיבלתי צרור של קללות ממשפחתו: 'יא בת זונה, שאלוהים ייקח אותך'".

"אני מאחלת לכל אחת שעוברת דבר כזה שיהיה לה את האומץ לקום, להתלונן כמו שאני עשיתי, זאת דרך ארוכה, מתישה, שוחקת, אבל בסוף מסתכלים על זה בגאווה.
היה לי מאוד קשה לכתוב את הפוסט, אבל אני שותקת כבר למעלה משנתיים", כך סיכמה את החשיפה המטלטלת שהגיעה לאחר שגילתה כי עונשו של החייל קוצר, והוא צפוי להשתחרר בעוד כשבועיים וחצי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר