לורין מיכאלי. צילום מסך מתוך התוכנית "המתחזים" בערוץ 12

הבעל של לורין מיכאלי: "נראה לכם שעם שלושה ילדים בבית היא יכולה להתחזות לגבר?"

לורין מיכאלי מראשון לציון נחשפה כמי שהתחזתה לגבר והצליחה להפיל ברשתה נשים תמימות. אבל את בעלה, ניר, העובדות שהוצגו לא ממש משכנעות

פורסם בתאריך: 4.6.20 16:12

"אם למישהו נראה שאפשר להסתמס ולדבר כל היום, כשיש בבית בעל ושלושה ילדים אז אני לא יודע מה לומר", כך אומר ל"השקמה ראשון לציון", ניר, בעלה של לורין מיכאלי שנחשפה כמי שהתחזתה לגבר וניהלה קשרים רומנטיים וירטואליים עם נשים.

ביום שלישי האחרון שודרה בערוץ 12 התוכנית "המתחזים" עם חיים אתגר, שחשפה את לורין מיכאלי, נשואה ואם לשלושה מראשון לציון, כמי שהתחזתה לגבר שהפיל ברשתו מספר נשים. שידור התוכנית הוביל לגל של תגובות ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת.

לורין, שבעבר שימשה כסייעת בגן ילדים בעיר, הכחישה בתוכנית את הטענות נגדה, שאף גובו בעובדות. גם בעלה מכחיש את הדברים שמיוחסים לאשתו, וטוען כי שידור התוכנית פגע בעסק שבבעלות המשפחה, חנות הירקות במרכז ראשון לציון. "עד שמשהו התחיל לזוז אחרי הקורונה, ביומיים האחרונים אף אחד לא בא לחנות לקנות", הוא אומר, "אנשים באים, נכנסים ומסתכלים. זה לא נעים".

צילום מסך מתוך התוכנית "המתחזים" בערוץ 12

"זה סיפור מלפני שנים", ממשיך ניר, "כבר לקחו את שנינו לחקירה, וכמעט התגרשנו בגלל זה. גם בדקו לנו את הטלפונים הניידים וראו שאין בהם שום דבר ושלחו אותנו לשלום. לורין זה לא שי, זה שני קווים אחרים ושני טלפונים אחרים. חשבנו שזה מאחורינו".

"אני שואל עוד שאלה: האם אדם שמתחזה מפרסם תמונות של הילדים שלו בפייסבוק? אם לורין כזאת תותחית ואלופה, היא תעשה כאלה טעויות בדרך? תפרסם תמונות של הבית והילדים בפייסבוק?"

לטענת ניר, אותו שי אף עקב אחרי לורין. "באחת הפעמים לורין הלכה עם החברה שלה לרבנות בתל אביב. מישהו יצא מהחניה והיא נכנסה. מיד היא קיבלה טלפון משי ששאל איך החניה שהוא שמר לה. אלה דברים מטורפים שקשה לי להסביר, הוא קלט מה קורה אצלה בבית, פשוט יודע הכול".

אז מי זה שי?

"אי אפשר לדעת מי הוא. גם אני מקבל קריזה מזה, בתוכנית היא הביאה את הטלפון של שי לחיים אתגר והם ניסו להתקשר אליו, למה לא איתרו איפה הטלפון נמצא? איפה המיקום שלו? מה רוצים מאשתי?".

"שאלתי אותה אתמול: 'את מגינה על מישהו? תגידי לי'. היא אמרה לי: 'על מי אני אגן?'".

ומה בנוגע לרגע שלורין דיברה בטלפון כשי ואז לאחר שנרדמה שמעו את קולה?

"אמרתי לאשתי היום שאקח אותה למומחה הקלטות. אולי חיברו את ההקלטה כדי שיראה ככה? נראה לך שאישה יכולה לעשות קול של גבר רצוף שש שעות או שמונה שעות? אין לה ילדים? אין לה בעל? זה נשמע למישהו הגיוני? היא אישה מדהימה לורין. אין דברים כמוה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. המומחה

    גבר, אם הייתם מאמינים לגרסה הזו אז הייתם תובעים את חיים אתגר דיבה במיליונים .

  2. שולי

    הכל אפשרי.גם עם 3 ילדים זה אפשרי.קטי אמרה שבמשך היום היו יותר הודעות ובלילה הגיעו השיחות טלפון הארוכות.כשיש ספק אז אין ספק.לא מדליק נורות אדומות ששמה כל הזמן עולה ? שכבר הייתה חקירה לפני שנים? ברורשהטלפונים נקיים כי אפשר להשתמש בנייד אחר עם מספר אחר.תנסה לשחזר תנסה אולי יעלה לך משהו

  3. מגיב

    יכול להבין את הבעל. יש יותר מידי "חורים" בעלילה שאין עליהם מענה ברור…
    המשטרה צריכה לבצע איכון של מספר הטלפון של אותו "שי" ולראות אם זה מדירתה של לורין.
    היא לא נשמעת או נראית כחולת נפש ברמות מטורפות ולא סביר שהיא היא לפני 20 שנה כאשר הייתה בת 14 התחילה לבצע תחבולות כאלו. איכון של המספר הנייד של "אדון שי" יביא לפתרון התעלומה.

  4. אילנית

    מרגיש לי ומראה לי שלורין היא לא שי הרבה כשלים בכתבה

  5. אברהם

    אז איך בילתה ימים שלמים עם אותן נשים שוחחה איתן שעות. למרות ילדים?

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא קשור ללורין..אבל חיים אתגר איש פסולת!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר