עיריית ראשון לציון

עובדי העירייה ממשיכים לשלם עבור הטיול ליוון שבוטל

התשלומים, עבור הטיול שנדחה בשל נגיף הקורונה, ממשיכים לרדת והעובדים דורשים החזר מלא: "את מי מעניין טיול כשאין לאנשים מה לאכול?"

פורסם בתאריך: 1.6.20 15:23

"תשלומי הטיול ליוון ירדו כבר בשני תשלומים של 750 שקל ועכשיו גילינו שמתכוונים להמשיך ולהוריד אותם עד 1,500 שקל. את מי מעניין טיול כשאין לאנשים מה לאכול בבית? שיחזירו לנו את הכסף", כך טוען עובד עיריית ראשון לציון על הכסף שגבה ועד העובדים.

לפני שלושה חודשים, כמדי שנה, ביקשו בוועד העובדים של העירייה לציין את יום העובד בטיול לחו"ל. זאת, כאשר הוועד מממן חלק מהטיול והעובדים את חלקו השני. השנה נקבע כי במהלך החודשים מרץ-אפריל יצאו שלושה מחזורים של עובדים לטיול ביוון, אבל עקב התפרצות נגיף הקורונה וההגבלה על יציאה מהארץ – בוטל הטיול.

רוני כהן, יו"ר הוועד, הודיע לפני שלושה חודשים כי במעמד ההזמנה המליץ לעובדים לעשות ביטוח נסיעות שכולל אפשרות לביטול ומכיוון שאין אזהרת מסע ליוון, אין חובה על חברת התעופה או סוכנות הנסיעות לתת זיכוי אבל הנושא עדיין נמצא בבדיקה.

אולם כעת רבים מעובדי העירייה מתלוננים על התשלומים שיורדים ומבקשים את החזר הסכום במלואו."כל חברות התעופה זיכו את הלקוחות במחיר מלא", אומרת עובדת עירייה,
"ואני לא רואה כל סיבה שאנחנו לא נקבל את כספנו חזרה. אנשים הוצאו לחל"ת, חלק פוטרו, את מי מעניין טיול עכשיו? גם 1,500 שקלים זה כסף בזמן הזה".

עוד טוענת העובדת כי "בימים האחרונים שמעתי שהוועד מתכוון להמשיך ולגבות את מלוא התשלום כדי שנצא בספטמבר-אוקטובר אבל המצב הכלכלי אצל רובנו השתנה. שיחזירו את הכסף לעובדים וכל אחד יעשה כרצונו לפי הכיס שלו, זאת פשוט חוצפה".

מיו"ר ועד העובדים רוני כהן נמסר בתגובה: בעקבות התפשטות נגיף הקורונה נאלצנו לדחות ולא לבטל את הטיול שתוכנן לעובדי העיריה. לבקשתנו, הסכימה חברת הנסיעות שלא לגבות תשלומים בגין אותה דחייה.

כמו כן, עצר ועד העובדים את גביית התשלומים הנותרים, וזאת עד למועד שייקבע. עובדים אשר ירצו לבטל את נסיעתם, חפנו בבקשה לועד העובדים ולא לעיתונות"


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר