מתרחצים רבים פוקדים את חוף ראשון לציון בשעה זו

בתוך שעה ובאותו המקום: שני מקרי טביעה בחופי ראשון לציון

ההחלטה להציב מצילים למרות שעונת הרחצה טרם נפתחה, התבררה כנכונה לאחר שחולצו בשלום בני נוער שנסחפו בזרמים החזקים

פורסם בתאריך: 13.5.20 14:26

על אף צו הבריאות והאיסור לשהות בחופי הים ולהיכנס למים, רבים מנצלים את מזג האוויר הקייצי לבילוי בחופי הים של ראשון לציון. בעקבות המצב הודיעה אתמול (שלישי) העירייה כי למרות שעונת הרחצה לא נפתחה, יוצבו מצילים בחופים כדי למנוע מקרי טביעה. עוד באותו היום ההחלטה התבררה כנכונה. ארבעה מצילים כוננים שהו אתמול בחוף: גילי גפלה, שי בן גוזי, ליאור סבג ונירן הירש, והצליחו להציל את חייהן של בני נוער שנסחפו בים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במקרה הראשון המצילים זיהו בחוף הים קריאה לעזרה בחוף הצפוני. שתי נערות ונער נסחפו בזרם פורץ, שמשך את המתרחצות פנימה לעומק. שני מצילים כוננים רצו אליהם והצילו אותן באמצעות גלגלי הצלה. שעה לאחר מכן, שוב אירוע טביעה, באותו מקום ממש. הפעם היו אלו שתי נערות שנסחפו באותו זרם. גם במקרה זה רצו אליהם המצילים ומשו אותן מהמים.

בעיריית ראשון לציון מציינים כי "אירועים אלו הם בדיוק התרחישים שמהם חששו בעירייה. מזג האוויר השרבי הצפוי בסוף השבוע יעודד רבים לפקוד את חוף הים. העירייה נערכת לאכוף את איסור הרחצה, אך במקביל מציבה מצילים שיסיירו לאורך חוף הים".

ראש העירייה, רז קינסטליך, הוסיף: "האירועים אתמול הם בדיוק מה שחששנו מהם. לשמחתי, היינו מוכנים בנוכחות מצילים בחוף. אני חושב שצריך ונכון לפתוח את חוף הים, אבל עד שזה יקרה, אנחנו צריכים להקפיד למלא את הנחיות משרד הבריאות ולכן אני מבקש מאזרחים להימנע מלהגיע לחוף הים".

מחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, אמר: "חוף הים הוא מקום פתוח, עם זרימת אוויר ומים מתחלפים כל הזמן על ידי הגלים, כל התנאים הנוחים למניעת הדבקה והתפשטות הנגיף. ערי החוף ובניהן ראשון לציון ערוכות לעמוד במתווה לפתיחת עונת הרחצה. אני קורא למקבלי ההחלטה לאפשר ליהנות ממשאב הטבע היפה הזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. החשש הגובר

    מעניין מה הם לא חרדים לא יכול להיות!!!! רק חאדים מסוגלים להיות כאלה אינפנטילים?????? אז זהו שלא יש גם סתם עמך מפגרים וחסרי אחריות ללא טיפת שכל בקודקודם בכוח רוצים להכניס את משפחתם למשפחת השכול.. לך תבין מוח של פסיכים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר