ל"ג בעומר בראשון לציון: איתור מוקדים להדלקת מדורות ומשאיות מוזיקה I צפו:

לצד איתור מוקדים שבהם אמורות היו להידלק מדורות – בניגוד להנחיות, יצאו משאיות מוזיקה עם האפקטים המדמים מדורות. כך נחגג ל"ג בעומר בצל הקורונה:

פורסם בתאריך: 11.5.20 19:57

בשל הנחיות משרד הבריאות האוסרות על התקהלות ועל הדלקת מדורות, ערב ל"ג בעומר מצוין בראשון לציון במתוכנת אחרת.

היום (שני) בשעות האחר הצהריים, הצליח פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לאתר שתי מוקדים שבהם היו אמורים להדליק מדורות ל"ג בעומר, בניגוד לצו הבריאות.

כמו כן, בימים האחרונים מיפו בחברה לביטחון את האזורים שבהם נוהגים התושבים להדליק מדורות בל"ג בעומר, ושם נערכו סיורים ותצפיות ובשעות האחרונות. בין השאר, אותרו שני מוקדים שבהם התכוונו להדליק מדורות: בסמוך לבית העלמין הצבאי ובשטח פתוח ליד כפר אריה. במקומות אלה נמצאו מצבורי חומרי בעירה רהיטים וקרשים שהיו אמורים לשמש למדורות ל"ג בעומר. משאיות של העירייה פינו את חומרי הבעירה, ובמקביל נמשכת האכיפה גם באמצעות רחפנים.

במקביל, יצאו הערב ארבע משאיות שמחה עם אפקטים המדמים מדורות ומוזיקה. המשאיות יצאו ביוזמת המועצה הדתית בראשון לציון ובשיתוף העירייה והן יסתובבו ברחבי העיר עד חצות.

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "למען הבריאות של כולנו וגם למען הסביבה, השנה נמנע ממדורות והתקהלויות. אני סומך על תושבי העיר שיגלו אחריות ויקפידו על ההנחיות. בכל מקרה, אנחנו נגיע אליכם עם משאיות השמחה שלנו ונמצא את הדרך להפיץ אור".

יו"ר המועצה הדתית, ישעיהו מלכא, הוסיף: "ל"ג בעומר הוא חג שמאחד את הלבבות בשמחה יהודית ולזכותו של התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, אני קורא לכל תושבינו היקרים לשמוח עם המשפחה על פי הנהלים בביתכם עם משאיות השמחה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר