יוגה לילדים

בשורה להורים: הכספים ששילמתם עבור החוגים בדרך אליכם

הורים רבים זעמו על כך שהמשיכו לשלם עבור החוגים. אלא שמבירור "השקמה ראשון לציון" עולה כי הכספים בדרך להורים

פורסם בתאריך: 7.5.20 16:47

כבר יותר מחודשיים שחוגי החברה העירונית אינם פועלים בעקבות משבר הקורונה, אולם על אף ההשבתה מהפעילות, הכספים עדיין נגבים מההורים. אלא שמבדיקת "השקמה ראשון לציון" עולה כי בכוונת העירייה להחזיר את כל הכספים עד השבוע הבא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


החוגים, שפועלים בעיר באמצעות המתנ"סים, הפסיקו את פעילותם ב-5 במרץ ולא ברור מתי ישובו לפעול ובאיזו מתכונת. בכל זאת, התשלומים עדיין נגבים.

אתי אלן, אם לשני ילדים, הרשומים בשלושה חוגים, מספרת כי כבר יותר מחודשיים התשלום יורד כמעט במלואו למרות שבפועל הילדים בבתים. "למה אני צריכה לשלם כשאני לא מקבלת תמורה ושירות?", היא אומרת, "אין חוגים אבל בכל חודש יורד לי בקביעות תשלום של 500 שקלים על שלושה חוגים. זה סכום לא מבוטל, בטח בעידן הקורונה כאשר אנשים נלחמים על כל שקל".

לדבריה, "בתחילת מרץ נפסקו החוגים. בחודש שעבר קיבלתי זיכוי חלקי ולא מלא והחודש – שלושת החוגים חויבו. הייתי המומה. את החברה העירונית אי אפשר להשיג בטלפון או בדף הפייסבוק ואין לי כל מענה".

אם לשני ילדים, בכיתה ב' וגן חובה, מנסה גם היא לפנות לחברה העירונית אך ללא הצלחה. "לא ייתכן שהחברה תתנער בצורה כזאת. אין עם מי לדבר", היא אומרת, "בעלי ואני בחל"ת כבר זמן רב, אנו נתמכים בהורים מבחינה כלכלית, נלחמים על כל שקל ובכל חודש תשלומי החוגים יורדים בלי תמורה".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ביצענו החזר כספי על מחצית חודש מרץ ומחצית חודש אפריל, אולם בשל תקלה טכנית היו מספר מקרים שבהם לא נרשם הזיכוי. בימים אלו אנו מטפלים בנושא, ועד סוף השבוע יבוצעו כל הזיכויים בגין חודש פעילות. בשבוע הקרוב יבוצע החזר כספי של חודש נוסף – קרי עד אמצע חודש מאי. נבהיר למען הסר ספק שלא ייגבה תשלום עבור פעילות שלא התקיימה. מטבע הדברים, בתקופה האחרונה ותחת המגבלות הקיימות המרכזים הקהילתיים היו סגורים. החל מהשבוע ניתן לקבל מענה טלפוני בכל המרכזים הקהילתיים בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר