"עיר הקניונים" חוזרת לפעילות מלאה: "הכל יהיה שונה ממה שהכרנו"

אחרי כמעט חודשיים של הדממה: בקניונים בראשון לציון מוכנים לחזרה לפעילות בהתאם לשגרת הקורונה. זה מה שמחכה לכם

פורסם בתאריך: 6.5.20 13:30

 

במסגרת ההקלות ומתווה החזרה לשגרה, הקניונים ישובו מחר (חמישי) לפעילות, אחרי כחודשיים של הדממה.

בראשון לציון – "עיר הקניונים" – פועלים לא פחות משמונה קניונים ומרכזי קניות שישובו לפעילות מלאה, אם כי בכפוף למגבלות ולהנחיות משרד הבריאות.

בימים האחרונים נערכים בקניונים לפתיחתם. גם בקניון הזהב עסקו בימים האחרונים בניקוי, חיטוי והתאמתו לשגרת הקורונה. הקניון צפוי להיפתח מחר בשעה 10:00 בבוקר ועד לשעה 22:00 בלילה.

מנהלת השיווק של הקניון, איילת גיטליס, מספרת כי "הצוות כולו מתרגש מהפתיחה מחר, אחרי חודשיים של הדממה. אנו ערוכים לפי הוראות משרד הבריאות. הכל יהיה שונה ממה שהכרנו, אם זה בהגבלת מספר המבקרים ומספר הלקוחות, במדידת חום בכניסה או פיקוח על עטיית מסכה. בנוסף, יש לנו מערכת ממוחשבת כך שבכל רגע נתון אנו יודעים כמה אנשים יש בפועל בקניון, בימים אלה המערכת קיבלה משמעות אחרת לספירת המבקרים".

גיטליס מוסיפה כי בהתאם להנחיות בחניות תהיה הגבלה של מספר האנשים  והם יידרשו לשמור על מרחק ולעטות מסכות. "הצבנו שלטים הקניון עם הוראות כיצד לפעול במרחב, גם הניקיון הפך להיות הרבה יותר אגרסיבי וחיטאנו בחומרים מיוחדים את המקום. מחר נהיה הרבה יותר חכמים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בינתיים לצד חוסר הוודאות, גיטליס מתעודדת מהתגובות החמות מצד הלקוחות שממתינים לפתיחה. "אנשים רוצים לחזור לחיים ולשגרה, קניון הזהב הוא חוויה ותיקה ומוכרת עבורם", היא אומרת, "אני מניחה שנראה תנועה ערה וכולנו כאן יחד לגרום לזה להצליח, זה אתגר אבל נעמוד בו בגבורה".

גם בקניון הבאר נערכים לחזרה לפעילות. סמנכ"לית קניון הבאר, אורלי בלנק, מספרת כי ההנהלה ניצלה את ההדממה כדי לצבוע את החניה, לפתוח חנויות חדשות ומכון פילאטיס ולהציב מערכת מסכים שתציג את מספר האנשים והתורים ברחבי הקניון. "הקניון לא היה סגור לגמרי אצלנו כי היו חניות חיוניות, אבל עדין ניצלנו את הזמן לצמיחה ועשייה", אומרת בלנקר.

גם בעירייה נערכים לפתיחה מחודשת. סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, מסר: "אני שמח שהמשק חוזר ואני מחזק את בעלי החניות העצמאים. יחד עם זאת, אנחנו מבקשים לשמור על הסדר ולעמוד בהוראות של משרד הבריאות ובכך למנוע גל שני של הידבקות בקורונה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר