אחרי 51 שנה רבקה ואיציק עוזבים את חנות התכשיטים המיתולוגית מרחוב הרצל

בני הזוג שניהלו את החנות "שי תכשיטים ומתנות", החליטו לפרוש ולהעביר את המושכות לבתם. בשבוע הבא היא תיפתח את החנות בעיצוב חדש ובמקום אחר בעיר. רבקה: "יום אחד אכתוב ספר על כל הסיפורים שעברו אצלנו בחנות"

פורסם בתאריך: 1.5.20 10:15

אחרי יותר מחמישה עשורים החליטו הבעלים של חנות התכשיטים המיתולוגית "שי תכשיטים ומתנות", לפרוש ולהעביר את המושכות לבתם.

החנות פעלה 51 שנה ברחוב הרצל 75, ונוהלה על ידי רבקה ואיציק טופורובסקי, שהחליטו לפרוש ולהעביר את המותג המקומי לבתם שלי, בת 35 שלמדה צורפות. החנות במתכונתה החדשה, תחת אותו השם, תיפתח בשבוע הבא ברחוב רוטשילד שבראשון לציון.

"כשפתחתי את החנות הייתי צעירה בת 20", מספרת רבקה, "היינו בין הראשונים בראשון לציון של שנות החמישים שמכרו תכשיטי זהב וכסף, והראשונים שחשבנו על השם שי שזה מתנה. בתחילת הדרך מכרנו תכשיטים ומתנות, מנורות יפות, חפצי נוי וריהוט מיוחד, וכל מי שרצה מתנה יפה לבית או תכשיט, הכתובת הייתה אצלנו. עם השנים עברנו למכור רק תכשיטים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את "שי תכשיטים", אין ראשל"צי שלא מכיר. רבקה ואיציק שנולדו בראשון לציון, מתגאים ומספרים שדורות של תושבי העיר היו ונותרו לקוחות נאמנים. "יש לנו גם דור שלישי של לקוחות שקנו מאיתנו טבעות נישואים ואירוסים. החנות שלנו הייתה בית", מספרת רבקה, "אנשים עברו לומר שלום כשחלפו ברחוב הרצל, ישבו לקפה, החנות הייתה כמו בית חם לאלפי לקוחות במשך השנים. כשסגרנו את החנות זה היה יום קשה. זה לא פשוט לסכם 51 שנים, יום אחד אכתוב ספר על כל הסיפורים שעברו אצלנו בחנות, ויש מאות יפים ומרגשים, כל לקוח הוא סיפור בפני עצמו".

שי תכשיטים בגרסה המחודשת

שלי, בת הזקונים של בני הזוג, גדלה בחנות. היא בטוח שלמרות שהחנות תחליף מיקום הלקוחות יישארו. "היה לי ברור שאמשיך את דרכו של אבא. חוץ מזה שהוא מוכר תכשיטים הוא גם צורף בחסד ומעצב תכשיטים", אומרת שלי, "אחרי הצבא ביקשתי ללמוד ממנו את הצורפות, אבל הוא שלח אותי ללמוד את המקצוע באופן מסודר ורק אחרי שסיימתי את הלימודים הוא הסכים שאשב איתו".

"אני לא בטוחה שיש עוד חנות בראשון ש-51 שנה נמצאת באותו המקום עם אותם הבעלים ולא התחלפה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הלקוחות שלנו שריגשו אותי ושהיו איתנו בשמחות ובעצב. תמשיכו להגיע לחנות החדשה. אנחנו לא נפרדים, רק ממשיכים עם הדור הצעיר", היא מסכמת.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חחים בן ארי

    לקיבקלה ואיציק טופורבסקי. בהצלחה בדרך החדשה !!! והמון המון בריאות !!!! שפע של פרנסה ואושר לשלי בפתיחת החנות!!!! אוהב אותכם מאוד. חיים בן ארי(ליבוביץ)

  2. דגן טובה ראשון לציון

    אכן כך משפחת מרלינסקי טפרובסקי היפה …גם את טבעת הארוסין שלי לפני 51 שנה רכשנו אצלכם…..בהצלחה לדור הבא .טובה ואהוד דגן .ראשון לציון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר