צילום: begalphoto / shutterstock.com

"איך רוכב אופניים שדורס ילדה משאיר אותה מדממת על הכביש?"

בת 12 נפגעה מרוכב אופניים חשמליים שנמלט מהמקום. אמה פונה לרוכב: "לפחות תבקש סליחה מהבת שלי"

פורסם בתאריך: 1.5.20 10:17

נערה בת 12 נדרסה ביום העצמאות, סמוך לחצות, בתאונת פגע וברח על ידי רוכב אופניים חשמליים. התאונה התרחשה בכניסה לשכונת נאות אשלים והנערה שנפצעה מפגיעת האופניים נותרה שרועה על הכביש, זאת כשאר רוכב האופניים, נער בשנות העשרה ברח מן הזירה. הנערה נפצעה באורח קל ופונתה על ידי אמה אל בית החולים וולפסון. לאחר מכן הגישה האם תלונה במשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"איך אדם שדורס ילדה משאיר אותה מדממת על הכביש וממשיך לנסוע, אנחנו לא נרפה עד שנגיע למי שעשה את זה, נדאג לפתוח מצלמות", אומרת האם ל"השקמה ראשון לציון", "היינו במשטרה והגשנו תלונה ואני ממליצה לאותו אדם ליצור איתנו קשר, שלפחות יבקש סליחה מהבת שלי".

האם משחזרת את האירוע: "הבת שלי הייתה עם כמה חברים, בדרך הביתה לאחר יום העצמאות. הם עמדו במדרכה לצורך חציית הכביש וחיכו לאור הירוק, לפתע הגיע במהירות שיא בחור על אופניים חשמליים שככל הנראה התעסק עם הפלאפון, כי לא הבחין בהן, ופשוט דרס את הבת שלי. היא נפלה בעצמה על המדרכה ונחבלה במכות יבשות בידיים ובחלקי הגוף, בנוסף הסנטר נפתח ומלא דם ירד. הנער הדורס מלמל משהו כמו 'פאק' ופשוט ברח מהמקום עם האופניים, בלי להגיש עזרה, בלי לראות מהיכן הדם, זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע. היא ניצלה בנס".

האם והבת ניגשו לתחנת המשטרה והגישו תלונה על האירוע. כמו כן, מעדכנת האם כי כעת היא פועלת להשיג סרטונים מתוך מצלמות האבטחה אשר מוצבות לאורך אותו רחוב שבו התבצעה התאונה על מנת לגלות את זהות הפוגע.

"זה קרה בכניסה לשכונת אשלים, אני מאמינה שיש בצומת הזה מצלמות, פניתי גם לחברה לביטחון, אנחנו לא נשקוט עד שנמצא את הבחור שעשה את זה, זאת לא צורה להשאיר ילדה מדממת על הכביש. אני קוראת למי שהי עד לאירוע ליצור קשר ועזור לנו", היא מסכמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מילי

    צריך להוריד אופניים לכביש זה כלי רכב לכל דבר לעניין

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר