הדגלים של אופל: בת 13.5 במחווה למדינה ולמשטרה

אופל אלעזר, בת 13.5 משיכון המזרח, החליטה לנצל את ימי הסגר כדי ליצור דגלים: "זה משעמם להיות כל היום באינטרנט או בטלפון"

פורסם בתאריך: 29.4.20 12:46

כבר חודש וחצי שמוסדות החינוך בארץ סגורים בעקבות התפשטות הקורונה. את השהות הארוכה בבית ניצלה בת 13 וחצי מראשון לציון ביצירת דגלים – מחווה למדינה ולכוחות המשטרה.

אופל אלעזר, בת 13.5 משיכון המזרח, הלומדת בתיכון מקיף י"ג יצחק נבון, החליטה שאת הזמן הפנוי היא תנצל ביצרת שני דגלים גדולים של ארץ ישראל ואת דגל המשטרה כדי לעודד ולומר תודה.

"הרעיון להכין את הדגלים נולד במהלך הימים שנאלצתי להישאר בבית בגלל הקורונה",  מספרת אופל, "קשה מאוד לשבת כל היום בבית אי אפשר להיפגש עם חברים או בני משפחה, וזה ממש משעמם לישון או לצפות בטלוויזיה או לגלוש באינטרנט כל היום. רציתי להעסיק את עצמי וחשבתי איך אוכל ליצור משהו מיוחד".

"אני מאוד אוהבת אמנות וחשבתי להכין את דגל ישראל ואת דגל המשטרה ממוצרים שיש לי בבית, כמו מפה לבנה, סרטים, צבעים ועוד. אחותי מור משרתת במשטרה ומאוד רציתי להכין משהו שישמח את כוחות הביטחון, לכן בחרתי להכין את דגל המשטרה. זה מגיע להם על כל מה שהם עושים למעננו", היא מוסיפה.

אחר שטרחה ויצרה את הדגלים, תלתה אותם אופל



מחוץ לביתה, וזכתה לתגובות חמות. "התגובות מאוד מפרגנות", היא מספרת, "חברים, שכנים וכמובן בני המשפחה אמרו לי שזה מאוד מרשים. גם אחרי שתלינו את הדגלים קיבלנו תגובות מהשכנים, הם לא האמינו שהדגלים לא קנויים".

ומה תאחלי למדינה?

"אני מקווה שהסגר יסתיים בקרוב ואפשר יהיה לחזור ללימודים וכמובן לפגוש את המשפחה והחברים. אני גם רוצה לאחל המון בריאות לכולם. את יום הולדת 72 למדינה אף אחד לא ישכח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר