צילום: מיכל בן יצחק

קריסת המבנה בראשון לציון – אין נפגעים I צפו בתיעוד הקריסה:

"חשבנו שהייתה רעידת אדמה". צפו בזירה:

פורסם בתאריך: 22.4.20 10:06

עדכון אחרון: 22.4.20 10:40

מבנה באתר בנייה קרס בראשון לציון. כוחות גדולים של כיבוי והצלה הוזעקו למקום. לא היו נפגעים. ממה שלחתי, עדת ראייה שעובדת בסמוך לאתר: "זה היה מפחיד. מכוניות התרסקו, ראינו הכל מהחלון, יש פה עשרות אמבולנסים. זה הרגיש כמו רעידת אדמה".

הבוקר דווח על מנוף שפגע במבנה באתר בנייה ברחוב אברהם בומה שביט בראשון לציון. מדיווח ראשוני נמסר על לכודים במקום. אולם לא נמצאו נפגעים.

ממד"א נמסר כי הפועלים שהיו במבנה יצאו ללא פגע ולא אותרו נפגעים גם לאחר סריקות שנערכו במקום.

  • הסרטון צולם על ידי דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, שמשרדיה נמצאים מול אתר הבנייה

מנהל מרחב איילון במד"א אפי בר: "מיד שקיבלנו את הדיווח על האירוע הזנקנו למקום כוחות גדולים מאחר שהיה חשש לנפגעים רבים. הגענו במהירות למקום, חברנו לכוחות הכיבוי ולאחר סריקות ראשוניות, בנס גדול, לא אותרו נפגעים. החובשים והפראמדיקים של מד"א נמצאים במקום ומאבטחים רפואית את פעולות הסריקה של הכיבוי וערוכים להעניק טיפול רפואי במידה שיאותרו נפגעים".

עמנואל איצקוביץ חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, דיווח מהזירה: "כשהגענו למקום נתקלנו בעמודי בטון שלדברי הפועלים במקום קרסו תוך כדי עבודתם באתר בנייה. לאחר סריקות למרבה הנס לא אותרו נפגעים בנפש. נגרם נזק רב גם לרכבים חונים".

חובשי הצלה, חיים ברגמן ויואל שכטר דיווחו: "ככל שידוע לנו, עשרה פועלים בלבד עבדו במקום באותה העת, וחילצו את עצמם ללא פגע. אנו ערוכים במקום יחד עם צוותי מד"א על מנת לאבטח את לוחמי האש שממשיכים לסרוק את האתר".

חובש בכיר רכוב על אופנוע הצלה, אלחנן מאמו, הוסיף: "ככל הנראה מדובר במנוף שאחז בעמוד בטון, ואותו עמוד בטון נפל וגרם לקריסת עמודים נוספים".

מדוברות כיבוי אש תחנה אזורית ראשון לציון נמסר כי לוחמי האש הוזעקו לקריסת מבנה ברחוב אברהם בומה באיזור התעשייה הדרומי של ראשון לציון. אולם לאחר סריקות לא נמצאו לכודים.

צילום: איחוד הצלה

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על קריסת חלקי מבנה באתר בנייה ברחוב שביט באזור התעשייה שורק, ראשון לציון. לא דווח על נפגעים והנסיבות האירוע בבדיקה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר