המימונה של שיכון המזרח לא תתקיים השנה: "העצבות רק מתגברת"

שלומי עמר משיכון המזרח, יוותר השנה על החגיגות שכוללות בדרך כלל 300 אורחים. "השנה לצערי רק אכין מופלטות ואשלח לחברים". ויש גם מתכון

פורסם בתאריך: 15.4.20 12:14

כבר 10 שנים ששלומי עמר בן ה-38 חוגג את המימונה בביתו שבשיכון המזרח. כחודש לפני החג הוא כבר מכין את הריבות, העוגיות והתפאורה בחצר ביתו. עמר, מעצב בגדים ותחפושות, דואג שהכל יהיה אותנטי, החל מהכלים ועד הבדים הצבעונים והמוזיקה. היום (רביעי) עקב ההוראות של משרד הבריאות והממשלה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, עמר יסתפק בהכנת מופלטות בלבד.

"המימונה השנה לא תתקיים", אומר עמר. "ההרגשה מאוד עצובה באופן כללי בחודש האחרון, ועם היעדר המימונה התחושה של העצבות רק מתגברת. בכל שנה מגיעים אליי לחצר במימונה כ-300 חברים. 'תרבחו ותסעדו' זה לא סתם אימרה, זה באמת מה שהיה קורה אצלי. זה משהו שהפך למסורת ובתקופה הזו הייתי בשיא ההכנות. השנה לצערי אכין מופלטות ואשלח לחברים. הם לא מוכנים לוותר לי. אם מצב הרוח שלי טיפה יעלה אכין גם שבקיות, שזה עוגיות מתוקות".

עמר מתנחם במחשבה שבשנה הבאה הוא יערוך חגיגה כפולה: "עם ישראל אוהב לחגוג, אוהב מוזיקה ואנשים. נולדנו עם חם. בשנה הבאה נחזור כולנו לחגיגיות. בינתיים אשתדל לשלוח מופלטות לחברים, עם הרבה איחולי בריאות".

עד אז, עמר מצייד אתכם במתכון שעבר אליו מאמו עליזה, שקיבלה אותו מאמה וכן הלאה, דורות אחורה. להלן המתכון:

1 קילו קמח

כפית מלח

קצת סוכר ומים לפי העין

אופן ההכנה:

מערבבים הכל ביחד ומכינים כדורים. מניחים את הכדורים למנוחה בשמן. פותחים את הכדורים לעלה דק ומטגנים במחבת. מומלץ להוסיף מעל חמאה ודבש או ריבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר