זה המקום שמיועד ל"ישיבת הקורונה"

לאחר שראש העירייה שוחח עם שר הפנים מסתמן: לא תוקם ישיבה לחולי קורונה בעיר

בעקבות הפרסום על הכוונה להקים "ישיבת קורונה" בנחלת יהודה, פנו לשר הפנים ראש העירייה וסגנו מש"ס וביקשו להוציא את ראשון לציון מהתוכניות

פורסם בתאריך: 13.4.20 11:51

לאחר שפורסם אתמול (ראשון) כי שר הפנים אריה דרעי שוקל להקים ישיבה לחולי קורונה בראשון לציון, החל ראש העירייה, רז קינסטליך לפעול לביטול ההחלטה.

אתמול פורסם באתר החרדי כיכר השבת כי השר דרעי אמר בתדרוך שערך לעיתונאים חרדים כי בכוונתו לפתוח ישיבה לחולי קורונה, כאשר אחד המקומות שנבחנו הוא ראשון לציון. על פי הפרסום השר דרעי ציין כי נבחנת האפשרות שישיבת עטרת שלמה, שנמצאת בשכונת נחלת יהודה במרכז ראשון לציון, תהפוך לישיבת קורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעקבות הפרסום גורם בכיר בעיריית ראשון לציון אמר הבוקר ל"השקמה ראשון לציון" כי אכן נבחנה האפשרות להקים את הישיבה בעיר, אבל מדובר באופציה אחת מתוך כמה.

עוד הוסיף כי לאחר שיחות של קינסטליך עם השר דרעי הוחלט לא להקים את הישיבה לחולי קורונה בעיר. "לא נשתוק על הדבר הזה, אף אחד לא רוצה שזה יהיה ליד הבית שלו. תושבי העיר חשובים לנו, ונעשה ככל שיכולתנו להגן על התושבים שלנו, לא נסכים שעירנו תהיה קן הקורנה", כך אמר אותו הגרום.

סגן ראש העירייה וחבר המועצה מטעם ש"ס, הרב אריה כהן, אמר: "ככול תושבי העיר קיבלתי את הבשורה ובדקתי אותה אתמול. השר אריה דרעי מאוד מכבד את ראש העירייה, ושמע אותו בקשב רב, גם אני דיברתי עם השר דרעי שהבטיח לי שיעשה את המקסימום האפשרי ויבטל את רוע הגזרה. אני רוצה לקוות שאכן כך יהיה, לראש העירייה יש בשורות טובות וההודעה הרשמית תצא ממנו, כי הוא נלחם כמו אריה על העניין הזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חברת המועצה ומחזיקת תיק בריאות הציבור, אילנית הרוש ממרצ, נמסר בתגובה: "קיבלתי אתמול בערב את הדיווח, ומיד העברתי אותו לבדיקה וטיפול. הקו שאותו מובילים ראש העירייה רז קינסטליך, אני ושאר חברי הנהלת ומועצת העיר הוא ברור – אנחנו מתנגדים להקמת מרכזים לחולי קורונה בלב שכונות בעיר. זה דבר המסכן את בריאות התושבים. אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה שבה המשק משותק, לימודים בכלל המגזרים לא מתקיימים וכמעט כל אזרחי המדינה נתרמים למאבק בנגיף. מן הראוי שכך ימשיך להיות, ללא החרגות שאינן נדרשות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר