"תרופות עד הבית": דואגים לקשישים ולמבודדים בתקופת הקורונה

בעקבות הסגר: מיזם מיוחד של קופת החולים מאוחדת בשיתוף העירייה והמשנה לראש העירייה, אסף דעבול

פורסם בתאריך: 7.4.20 15:12

בתקופה בה מגפת הקורונה מונעת מקשישים ומתושבים רבים אחרים לצאת מן הבית, קופת החולים מאוחדת בשיתוף העירייה והמשנה לראש העירייה, אסף דעבול, פתחו במבצע "תרופות עד הבית".

מאז הוגברו ההגבלות על השהייה במרחב הציבורי, קשישים רבים נמנעים לצאת מחוץ לבית, זאת מחאר שהם נמנים על קבוצת הסיכון הקשה ביותר בקרב אלו שנדבקו בנגיף הקורונה.

המיזם מאפשר לקשישים, חולים או מבודדים שאינם יכולים לצאת מהבית בזמן הקורונה, לקבל את תרופותיהם עד לפתח הבית. זאת, באמצעות סיירת של מתנדבים ופעילים חברתיים אשר מגיעים אל פתחי בתיהם של הקשישים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אסף דעבול, המשנה לראש עיריית ראשון לציון, המשמש כיו"ר מתנ"ס רמת אליהו ויו"ר החברה הכלכלית, סיפר כי היוזמה הגיעה לאחר שיחה שניהלה עמו מנהלת קופת חולים מאוחדת. "רוני יזרסקי צלצלה אליי, סיפרה על המבצע והחלטנו שאנו מרימים את הכפפה יחד עם המתנדבים המופלאים של מתנ"ס רמת אליהו", הוא מספר, "ארגנו את הפעילים והפעילות תהיה מיידית. אני מברך על שיתוף הפעולה עם מאוחדת ופונה לכל הקופות לעשות פעילות דומה. זוהי יוזמה ברוכה ביותר. יש לי אבא שנמנה עם אוכלוסיית הקשישים ואני יודע מה זה להיות בלי תרופות – ולכן הנושא הוא חשוב ביותר".

דעבול הוסיף כי הוא מודע לקשיי הקשישים והנזקקים לסיוע, בימים אלו במיוחד. "בשבועות האחרונים אנו מחלקים מזון לקשישים בכל מערב העיר ובנוסף, במסגרת תפקידי בחברה הכלכלית, אנו עושים מאמץ דומה בשלושה הוסטלים עם 600 קשישים, בשיתוף חבר המועצה ומחזיק תיק הקליטה, יבגני ברחמן, נותנים להם מזון, מסכות בזמן הקורונה וכל מה שצריך בתקווה שנקל על יומם במיוחד עכשיו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נועה

    כדאי שתכתבו עך המתנדבים הרבים של עזר מציון וארגון ידידים שהולכים ומחלקים את התרופות עד בית האנשים שלא יכולים לצאת. עומדים להורים ארוכים ומשנעים להם את התרופות ואת מוצאי המזון הבסיסיים בהתנדבות מלאה. הם אלו הראויים להערכה אמיתית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר