כל השבוע זבל: לגור עם ערמות אשפה

דיירי שכונת קריית ראשון מרחוב החלמונית, מתלוננים על אשפה שנמצאת כחלק מהנוף במקום מגורים

פורסם בתאריך: 12.8.17 16:59

כנראה שימי ההוצאה ופינוי האשפה ברחבי ראשון לציון מתקבלים על ידי התושבים ובעלי העסקים באזורים שונים בעיר כהמלצה בלבד. כך, למשל, בשכונת קריית ראשון, דיירי רחוב החלמונית מתלוננים כי אחדים מבעלי העסקים באיזור וחלק מהדיירים מניחים אשפה באופן קבוע אל מול בניין מגוריהם (החלמונית 20), דבר אשר מהווה עבורם מטרד של ממש. הם מפנים אצבע מאשימה כלפי בעלי העסקים אך בנוסף מפנים את תלוניתיהם גם כלפי עיריית ראשון לציון שלטענתם לא מביאה סוף למצב שבו מדי יום נאלצים הדיירים להתמודד עם ערמות אשפה מטרים ספורים ממקום מגוריהם.

"ככה אנחנו צריכים להזמין אלינו משפחה וחברים בסופי השבוע? הזבל נערם שבעה ימים בשבוע? העירייה רואה את התלונות אך לא לוקחת זאת לתשומת לבה והמצב נשאר זהה", טען דייר ברחוב החלמונית, והוסיף: "בשיחות עם המוקד העירוני אמרו שיטפלו בנושא, אך לרוב הם באים רק יום למחרת וגם כשמגיעים לא לוקחים את כל האשפה אלא רק מה שהנחו אותם מראש- הדיירים כבר מתייאשים ולא מבינים בשביל מה יש לפנות למוקד".

השכונה במערב העיר, קריית ראשון אינה השכונה היחידה שמכירה את ענייין האשפה באזורים מסוימים בקרבה, מצב דומה לכך ניתן לראות ביומיום בשכונת שיכון המזרח, ובעוד נקודות שונות ברחבי העיר שבהן זרוקים ארגזים או אביזרים שמפריעים לתנועה סדירה של עוברי האורח ברחובות.

אומנם מדברי הדיירים האשמה מוטלת על שני צדדים אך לא בזה הם רוצים לעסוק אלא בראש ובראשונה מעלים את העובדה שיש צורך לנקות את הזבל ברחוב החלמונית וכמו כן לאכוף את המצב שנראה כפתיר.

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר