מעבדת בדיקות לגילוי קורונה הוקמה בחוף הנכים בראשון לציון

תושבי ראשון לציון יוכלו להגיע לבדיקה לאחר קבלת הפניה מרופא המשפחה והילדים על בסיס קריטריונים מוגדרים

פורסם בתאריך: 7.4.20 10:19

מכבי שירותי בריאות תפתח מעבדת בדיקות לגילוי נגיף קורונה בחוף הנכים בראשון לציון, בשיתוף פעולה עם העירייה. המעבדה ממוקמת במתחם הכולל חניון נגיש ורחב, שאליו ניתן להגיע ללא קושי. בשלב זה מדובר במעבדה אחת שתהיה חלק מעשרות מעבדות שונות שתקים מכבי בכל רחבי הארץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על רקע הצורך המיידי בהגדלת בדיקות הקורונה, יוכלו חברי קופת החולים מכבי להגיע לבדיקה במעבדות החדשות, לאחר קבלת הפנייה מרופא המשפחה והילדים על בסיס קריטריונים מוגדרים, הכוללים תסמינים נשימתיים בשילוב גורמי סיכון נוספים, כמו גיל ומחלות רקע. לאחר קבלת ההפניה מהרופא, צוות מכבי ייצור קשר עם המטופל לצורך תיאום תור.

במכבי מבהירים כי לא תתאפשר הגעה ללא תיאום תור מראש. זאת, על מנת להבטיח מרחק ביטחון בין מטופל למטופל ומניעת התקהלות. עוד מציינים כי מטושי הבדיקה יועברו למעבדה המרכזית של מכבי והחברים יקבלו את התשובות לתיק הרפואי שלהם כמו בימי שיגרה.

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, גידי לשץ, מסר: "מכבי קיבלה החלטה אסטרטגית להנגיש ככל הניתן את הבדיקות לגילוי קורונה לחבריה. אני מודה לראש עיריית ראשון לציון על שהבין את חשיבות הנושא ופעל יחד איתנו למען תושבי העיר. תודתי לצוות המסור של מכבי שמתגייס במסירות ובמחויבות למיגור הקורונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר