הבהלה לביצים: כך פוזרה התגודדות מחוץ לחנות בראשון לציון I צפו:

כך נלחמים בחברה לביטחון ובשיטור העירוני בהתגודדויות. במקביל הודיע מחזיק תיק החברה לביטחון בעיר: "אם אין מקרים דחופים אנחנו לא נותנים דו"חות"

פורסם בתאריך: 5.4.20 14:16

בעקבות המחסור בביצים, תושבים רבים התגודדו והצטופפו מחוץ לחנות לממכר ביצים בראשון לציון. שוטרים ופקחים של החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הגיעו למקום ודרשו המאנשים להתפזר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתוך כך, בעקבות המצב החברה לביטחון בראשון לציון שינתה את פניה והתגייסה לטובת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. "בימים אלה אנחנו לא מחלקים דו"חות כלל, למעט חניית נכים וחסימה. החברה לביטחון מתרכזת רק בעזרה למשטרה ולמלחמה בנגיף הקורונה", אומר מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון.

לדבריו, החברה לביטחון פועלת בימים אלה באופן שונה מימים כתיקונם, ועסוקה רק במאבק בנגיף הקורונה, מה שהופך את פעילותה לחברתית יותר. העבודה מרובה ופקחי החברה והשיטור מתמקדים בהסברה לציבור, פיזור התקהלויות, סגירת עסקים שלא חיוניים, סגירת גינות, הסברה בחוף הים, העלאת רחפנים לאוויר, חלוקת אוכל לחתולי הרחוב ועוד.

"עוברים על כולנו ימים מאוד לא פשוטים", מספר בביצקי. "אני עצמי הייתי בבידוד בבית במשך שבוע, לאחר ששהיתי בדיון בבית המשפט עם שופט שהתברר שהיה חולה מאומת. זה קשה לכולנו, חוויתי זאת על בשרי. הדבר הראשון שעשיתי כשסיימתי את הבידוד היה לחלק מזון למשפחות מעוטות יכולת ולקשישים עם חברי לתנועת 'ראשונים', ולאחר מכן יצאתי עם מתנדבי התנועה  לסיור", הוא מתאר.

בימים אלה מתגבר בביצקי עם חבריו לסיעה את הסיור של החברה לביטחון. הם יוצאים לסיורים בזוגות, כשש שעות בכל פעם, מסתובבים בגינות ציבוריות, בחוף הים ובשכונות, מדברים עם בני נוער ודואגים לפזר התקהליות. "כולנו עובדים יחד בתקופה הזו, בערבות הדדית", אומר בביצקי.

קורונה

 

"פקחי החברה קיבלו הוראה להתמקד במאבק נגד הקורונה, ואם אין מקרים דחופים אנחנו לא נותנים דו"חות. זה לא אומר שאנשים צריכים לעשות ככל העולה על רוחם, אבל את כל המשאבים שלנו מיקדנו במלחמה הקשה שמאיימת על האנושות וזה נגיף הקורונה", מציין בביצקי ומוסיף, "אני קורא לכל התושבים להישמע להוראות, לשמור על בני הנוער בבתים, ויחד נעבור את התקופה הזו בריאים ומחוזקים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר