פזית בביאן ז"ל

בתה של פזית בביאן שמתה מקורונה: "הלב נשרף ונשבר לחתיכות"

פזית בביאן, בת ה-50, הובאה לקבורה בטקס מצומצם תחת הגבלות מחשש להידבקות בקורונה. לאחר מותה, נפרדה ממנה בתה במילים מצמררות

פורסם בתאריך: 3.4.20 09:24

מותה של פזית בביאן בת ה-50 מנגיף הקורונה, היכה בצער רבים מתושבי ראשון לציון. בביאן, תושבת העיר, הותירה אחריה בעל ושלוש בנות. במשפחתה, עדיין מתקשים לעכל את האובדן שלווה בפרידה תחת מגבלות, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלוויתה של בביאן נערכה בחוג מצומצם, עם בני המשפחה הקרובים ביותר, בנותיה, בעלה ושני אחיה. בשל המצב, אמא של בביאן שנמצאת בקבוצת גיל הנמצאת בסיכון, לא הורשתה להשתתף בהלווית בתה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בביאן נפטרה ביום שלישי האחרון בבית החולים שיבא-תל השומר, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה. ככל הנראה, היא נדבקה בנגיף כאשר שהתה במקום העבודה שלה, בבנק הבינלאומי, למרות אזהרות של קרובי משפחתה שלא ללכת לעבודה. היא הותירה אחריה שתי תאומות בנות 20 ובת נוספת, בת 14.

לאחר מותה כתבה רומי, בתה בת ה-20 של בביאן, פוסט מרגש שזכה למאות לייקים ותגובות. "אמא שלי, אהובה שלי, יקרה שלי, כל העולם שלי, שמישהו יעיר אותי מהחלום הנורא הזה. שמישהו ייאמר לי שזו מתיחה באחד באפריל, שכל זה לא אמיתי. הדמעות מדברות, הידיים רועדות והגוף צמרמורות. אני לא מעכלת, זה לא נתפס שהטרגדיה הזו קרתה", כתבה הבת.

"בחיים לא דמיינתי וחשבתי שהיום הזה יגיע, שאצטרך להיות בהלוויה שלך, ושכל הוואטסאפ שלי יוצף בים הודעות של 'משתתף בצערך', ו'שהכל יהיה בסדר' , לקבל ים שיחות מאנשים ולראות אותך בחדשות ובכתבות. הכל מרגיש לי סרט אחד גדול שתכף אצא ממנו", תיארה בכאב.

"זה פשוט נחת עלינו בבום כמו פצצת אטום ישר לתוך הלב. כולנו בהלם, בשוק, שבורים, הרוסים ומרוסקים. הלב כואב, נשרף ונשבר לחתיכות. אוף אמא, זה לא פייר, למה דווקא את? למה אלוהים לוקח את הטובים? זה כל כך לא מגיע לך", ספדה רומי בכאב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בסיום הפוסט המרגש, כתבה הבת: "אמא שלי, את נלחמת כמו לביאה כל החיים שלך למעננו, ובמשך עשרת הימים הלא פשוטים האלו בבית חולים, בתקופה הקשה והמטלטלת הזו ועם הקורונה הארורה הזו שדפקה ועצרה לכולנו את החיים. אפילו שבעה נורמלית אי אפשר לעשות, להיות עם המשפחה והחברים.

"אמא, איך ממשיכים? שום דבר כבר לא יהיה אותו דבר בלעדייך. אמא יקרה שלי, נוחי על משכבך בשלום אני בטוחה שאת במקום טוב שם למעלה בגן עדן, שומרת ומסתכלת עלינו כל הזמן בגאווה ורואה כמה אנחנו מאוחדים וחזקים. את איתנו תמיד בבית, בלב ובנפש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר