הלב מסרב להאמין: הסרטן הכריע את רועי פלח בן ה-24

רועי פלח, בנם של מעיין ודוד, חברת המועצה ויו"ר הפועל ראשון לציון, הצליח לגעת בלא מעט ללבות של חברים, מכרים וילדים שאימן: "אדם שחי במשך 120 שנה לא מגיע להשפעה כזו כלפי הסביבה שלו"

פורסם בתאריך: 2.4.20 15:54

רועי פלח ז"ל, בנם של חברת המועצה מעיין פלח ויו"ר הפועל ראשון לציון בכדוריד, דוד פלח, הלך לעולמו ביום רביעי שעבר, לאחר חמש שנים של מלחמה במחלת הסרטן.

שלושה חודשים בלבד לפני מותו, הוא חגג יום הולדת 24 ובגילו הצעיר הצליח לגעת בלבם של לא מעט אנשים, עם חיוכו ואדיבותו.

רועי נולד למשפחה שורשית מראשון לציון. סבו הקים את קבוצת הפועל ראשון לציון ואביו המשיך בדרכו וכיום משמש יו"ר הקבוצה. הבן רועי תמיד שמר על צניעות ומעולם לא התרברב או ניצל את קשריו, כך מספרים חבריו. מגיל קטן היה שחקן כדוריד מצטיין. גם לאחר גילוי המחלה, לאחר שכבר לא היה יכול יותר לשחק, החל לאמן ילדים בכדוריד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אריאל אמאן, חברו הטוב ממקיף יא', שלמד אתו שש שנים, מספר: "אני כבר מתגעגע אליו. כולנו מתגעגעים. הוא היה בחור שנון וחכם שתמיד היה כיף לפנות אליו, כי הוא ידע מה להגיד ואיך להעלות לך חיוך על הפנים".

"בתקופת בית ספר הוא היה תלמיד מצטיין ובלי הרבה מאמץ, תמיד הוא היה מוקף בחברים וחברות", ממשיך אמאן, "לאחר שחלה, הוא לא הפסיק להילחם, תמיד הבין את המצב אבל נשאר אופטימי, והבין שהכל יכול להשתנות. הוא לא עצר את החיים שלו, טייל בעולם, הלך להופעות, יצא לבלות, לימד, אימן והדריך ילדים ונערים בכדוריד ועוד. רועי מהווה עבור רבים, וגם עבורי מודל לחיקוי. בן אדם חזק עם לב ענק שהגשים את המטרות והשאיפות שלו למרות המצב והוא עשה זאת עם חיוך".

ביום שלישי האחרון קמה המשפחה מהשבעה. בעקבות ההגבלות למניעת התפשטות הקורונה, רבים התקשרו וביקשו לנחם את המשפחה.

ברכית לוי, שהייתה מנהלת הקבוצה שבה אימן רועי ז"ל, מספרת גם היא על בחור מיוחד. "הלב נקרע והראש עדיין ממאן לקבל. אלו הימים העצובים ביותר שזכורים לי בחיי", אומרת לוי, "ברגע שהודיעו לי על מותו, התקשתי לנשום מרוב דמעות. מאז אותו יום אני מריצה בראש תמונות של רועי מאמן, את השיפוט שלו וההנחיות שלו בעת משחק, הפרגון לילדים ואת השיחות האישיות איתו. אני מחפשת את כל התמונות שיש לי איתו, וזה כל כך לא נתפס".

"הכרתי את רועי לפני כארבע שנים ובמשך שנתיים הייתי מנהלת קבוצת הילדים שלו, שבה התאמן גם בני הקטן", ממשיכה לוי, "במשך שנתיים עמדנו רועי ואני בקשר צמוד ורציף, ניהלנו שיחות רבות וגיליתי בחור צעיר ומדהים, חכם ומצחיק, דמות למופת והערצה לילדים, צנוע ואציל באישיותו, ייחודי בטוב ליבו, ומעל לכל, ביכולתו הייחודית לראות את נפש הילד הן כשחקן והן כאדם. רועי ידע להגיע לכל ילד ברגישות ונחישות השמורות רק לו. כל זאת לצד מקצועיות בלתי מתפשרת בספורט ובחינוך, החדרת מוטיבציה ודאגה לבריאותם של הילדים".

הילדים, כך מתברר, החזירו למאמן הנערץ אהבה. כשרועי נאלץ לעבור ניתוח מורכב בחו"ל, התגייסו כל ילדי הקבוצה והכינו לו אלבום, שבו מכתב מכל שחקן. "המילים והרגשות שצפו מהשחקנים הצעירים – הביעו את אהבתם אליו, את הקשר המיוחד והדאגה לבריאותו, וגם את הערכתם ודאגתם של ההורים למאמן הנדיר, על שחינך לערכים, נתינה, מקצועיות ואנושיות", מספרת לוי.

גם מתן חזון, חבר ילדות של רועי, מספר על בחור צעיר, חכם ומלא קסם. "יש משפט שרועי היה רוצה להעביר לכל הסביבה שלו: 'אל תבכה בגלל שזה נגמר, חייך על כל מה שהיה'. אומרים שאין בן אדם שהוא מושלם, אבל מאז מותו של רועי, אני מרגיש שהמשפט הזה הוא באמת נכון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"רועי היה חבר במלוא מובן המילה", מוסיף חזון, "הוא היה האדם הנכון ברגע הנכון לכל מקרה שרק רצית. הוא היה מין סופרמן, והעולם לא יכול היה להכיל את כל הטוב הזה בבן אדם אחד יותר מ-24 שנים. ברועי היה קסם שמשך אחריו כל מי שרק הכיר, גם אם זה לפרק זמן קצר. הוא הצליח לגעת ולהשפיע בכל כך הרבה לבבות של אנשים, שאדם שחי במשך 120 שנה לא מגיע להשפעה כזו כלפי הסביבה שלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. סיגל

    איזה עצובבב
    בחור צעיר שעוד לא ראה את החיים
    ואנשים מתבכיינים לי על בני 80 , 90 !!!! קצת פרופורציות בחיים

  2. מיכל

    משתתפת בכאבה הגדול של המשפחה תנוחמו מהשמיים יהי זכרו ברוך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר