האם עובדי עירייה ואנשי השיטור חגגו לילדי מקורבים על חשבון כספי הציבור?

האם ראוי להשתמש במשאבים עירוניים או בעובדי עירייה והחברה לביטחון למטרות אישיות? זה מה ששואלים תושבים שחזו בחגיגות יום הולדת יוצאות דופן לילדי ראשון לציון

פורסם בתאריך: 30.3.20 17:44

בצל נגיף הקורונה, הורים רבים חושבים על דרך מקורית לחגוג יום הולדת לילדיהם שסגורים בבתים ואינם יכולים לחגוג עם משפחה וחברים. אתמול (ראשון) הועבר סרטון ברשתות החברתיות על רכב משטרה, רכב שיטור של החברה לביטחון בראשון לציון וקטנוע נוסף, שהגיעו לשיר יום הולדת לילדה לחלון ביתה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תושבים רבים הגיבו לסרטון בשאלה האם גם הם יכולים לבקש לחגוג כך לילדיהם, או שמדובר במקורבים בלבד: "איזה כיף לראות את זה", כתב גולש ברשת. "תגידו, צריך קומבינות בשביל זה או שפשוט מזמינים ברכה ב-100?". גולשת נוספת כתבה: "אמיתי? לכל מי שיש יומולדת מוזמנת הפתעה כזו?".

בצד הפרגון למחווה, רבים הביעו את התנגדותם לדבר: "בשעה של משבר עולמי קשה לי להבין שכל אחד לוקח ניידת ועושה כרצונו. עם כל הרצון הטוב לשמח, לא מדובר ברכב פרטי".

מקרה נוסף התרחש היום בבוקר, כאשר ילדה בת שבע שביקשה לכבוד יום הולדתה משאית זבל, זכתה למחווה מחברת המועצה קרן דנה, שנרתמה לעזור במילוי משאלתה ושלחה משאית זבל עם שלושה עובדים לשיר לילדה מבעד למרפסת ביתה. משאית הזבל הייתה מקושטת בלונים ושוב חזרה השאלה האם הדבר תקין.

מחברת המועצה קרן דנה נמסר: "החגיגה לא בוצעה על חשבון זמן העבודה של פינוי האשפה. לקחנו בחשבון את הנושא הזה. זו משאית אורגנית קבועה של השכונה והחגיגה שארכה חמש דקות בוצעה בסיום העבודה בכדי שלא תיפגע העבודה השוטפת. החגיגה לא הפריעה לעובדים והם שמחו לשמח ילדת יום הולדת לאחר הפינוי מה גם שהבלונים היו על חשבון האם ולא על חשבון כספי ציבור".

מהחברה לביטחון וסדר ציבורי נמסר בתגובה: ״מדובר ביוזמה מקומית שטופלה והיא לא תחזור בעתיד על עצמה״.

ממשטרת ישראל לא נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אז למה לא לעשות מסיבת יום הולדת לכל הילדים שנולדו באפריל?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר