הלכה החתונה? לא בטוח: בראשון לציון מציעים לזוגות להינשא במוזיאון

מגבלות משרד הבריאות הוחמרו פעם אחר פעם על קיום תפילה וחתונה. בעיריית ראשון לציון מצאו פתרון יצירתי

פורסם בתאריך: 29.3.20 18:29

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ובהתאם משרד הבריאות מחמיר את המגבלות. על רקע זה זוגות רבים שתכננו להתקיים בימים אלו נמצאים באי ודאות גדולה. עיריית ראשון לציון הודיעה כבר לפני כשבועיים שתעמיד לרשות הזוגות בית כנסת, מקווה ורב מחתן ללא כל עלות ותחת כל המגבלות הקיימות. עתה, עם המגבלה שאין לקיים תפילה, חתונה ואבלות במקום סגור, מקימה העירייה חופה מעוצבת ברחבת מוזיאון ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי המגבלות, בחתונה יכולים להשתתף עד 20 איש ובלבד שיהיו בשתי קבוצות של עשרה אנשים, כאשר כל קבוצה רחוקה אחת מהשנייה בחמישה מטרים. העירייה תעמיד לזוג די-ג'יי ורב מחתן.

ראש העירייה רז קינסטליך: "החתונה שלי הייתה אחד הרגעים המרגשים והמכוננים בחיי ואני בטוח שלמרות המצב המורכב זו תהיה גם התחושה של הזוגות הצפויים להתחתן בשבועות הקרובים. אנחנו נעשה עבורם את כל מה שנדרש על מנת לחוש תחושות אלו".

לצורך הקמת החופה במוזיאון, התגייסו גם החברה העירונית והמועצה הדתית לסייע לזוגות לקיים את מצוות טקס ״חופה וקידושין״. בנוסף, העירייה תבצע תיאום מול כל המקוואות ברחבי העיר לטובת הכלה.

שני אליעדי (29), שצפויה להתחתן בקרוב, אומרת: "אומרים שמבחינה הלכתית התאריך הזה נקבע לנו מראש ולא כדאי לדחות אותו, לכן אנחנו נתחתן על פי התאריך הזה ואחר כך שהמצב ישתפר נתחתן באולם".

עידן מזרחי, המשנה לראש העירייה המתאם את הנושא: "אם יש משהו בימים האלו שמסמל את המשך החיים למרות הכל, זו חתונה בין בני זוג. זו הדרך שלנו להראות שלמרות הכל אנחנו מממשיכים את חיינו, מתחתנים, מקימים משפחה ומביאים לעולם דור חדש. כולנו תקווה לימים טובים יותר. בינתיים אנחנו כאן עבור תושבי העיר, מאפשרים להם לממש את נישואיהם ולהתחיל את חייהם כזוג נשוי. אני מודה לראש העירייה ולמועצה הדתית שהתגייסו לעניין".

בעירייה מבקשים מכל הנוכחים שצפויים להשתתף לשמור מרחק של שני מטרים אחד מהשני. אדם שמשתעל מכל סיבה או סובל מחום – יימנע מלהשתתף בטקס. כל המשתתפים ישטפו ידיים בסבון ו\או בחומר מחטא לפני ואחרי הטקס. יש להימנע מלחיצת ידיים ומלנשק ספר תורה ומזוזות.

זוגות המעוניינים לקבל פרטים נוספים ולתאם טקס חופה וקידושין ברחבת המוזיאון, יכולים להשאיר הודעת וואטסאפ בטלפון 054-8033293.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוצה להתחתן. לא מצליחה למצוא מקום. כולם מוותרים. אף אחד לא רוצה לעזור.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר