בהלת הקורונה
צילום: דודי טל

בהלת הקורונה: ההסתערות על המרכולים גם בראשון לציון I צפו:

על אף הניסיון להרגיע גם בראשון לציון רבים הסתתערו על המרכולים. בחברה לביטחון הציבו פקחים כדי לאכוף את הגבלות משרד הבריאות. כך נראה סניף טיב טעם בראשון לציון:

פורסם בתאריך: 14.3.20 18:54

לאחר שאלפי קונים שהגיעו למרכולים באזורי התעשייה בראשון לציון, שיגרה החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון פקחים כדי לאכוף את הגבלת הכניסה של עד מאה איש בתוך המרכולים השונים. במקביל הוצבו פקחים ויצרו הפרדה בין קבוצות ההמתנה מחוץ למרכולים כך שהקבוצות היו קטנות.

בסך הכל נשמר הסדר וגם בשעות הערב, בעקבות פתיחת מרכולים נוספים ברחבי העיר פועלים פקחי החברה לביטחון יחד עם שוטרי משטרת ראשון לציון כדי לשמור על הסדר ועל הגבלות משרד הבריאות.

צילום: החברה לביטחון ראשון לציון

 

מוקדם יותר, בעקבות ההודעות שהופצו במהלך השבת וכללו תרחישים לפיהם יוחמרו ההגבלות או שהמשק יושבת כליל, היום (שבת) צבאו על סניף רשת "טיב טעם" בראשון לציון מאות אנשים שביקשו להצטייד במוצרי מזון.

 

החל משעות הבוקר המוקדמות הגיעו לסניף הדגל של רשת טיב טעם מאות תושבים, שאחרי התור הארוך הסתערו על המדפים ורוקנו אותם. המוצרים הפופולארים: קופסאות שימורים, מוצרי מזון יבשים כמו פסטות ואורז, מוצרי מזון קפואים ונייר טואלט.

בעקבות הבהלה וההסתערות על המרכולים בישראל, במשרד ראש הממשלה מיהרו להרגיע, ופרסמו הודעה, לפיה "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תמשך".

כך נראה התור הארוך מחוץ לסניף טיב טעם בראשון לציון:

 

  • "הסרטון נשוא הכתבה פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר