חג פורים

לצד ביטול אירועי הפורים: הפעילים החברתיים יצאו לשמח את התושבים

חלוקת משלוחי מנות, הפנינג לעולים חדשים ופינוק לחיילים: למרות הקורונה, בראשון לציון היו לא מעט אירועים משמחים

פורסם בתאריך: 11.3.20 17:06

בצל התפשטות נגיף הקורונה וביטול חגיגות הפורים בראשון לציון, כמה פעילים חברתיים בעיר החליטו לצאת ולשמח את התושבים: הפנינג פורים ענק בקאנטרי, משלוחי מנות לחיילי העיר, פעילות לילדים בבית החולים גהה, משלוחי המנות של ילדי הגן ועוד הפתעות משמחות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשבת האחרונה התקיים בקאנטרי נווה הדרים הפנינג פורים ענק של סיעת "ראשונים", בראשות סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי. האירוע הופק בשיתוף פעולה עם איתן לוי, פעיל חברתי מקבוצת אהבת חינם.

לאירוע הוזמנו כמאה משפחות של עולים חדשים שנהנו ללא תשלום מהפנינג הפורים עם הפעלות לילדים, מדריכת זומבה, רקדניות וכיבוד. "היה אירוע מרגש ושמח" מספר איתן לוין מפרויקט אהבת חינם. "המשפחות חגגו את פורים באווירה שמחה וצבעונית".

סגן ראש העירייה מקסים בביצקי, הודה לקאנטרי נווה הדרים שתרם את המקום לטובת האירוע. "זו ערבות הדדית ואהבת חינם, אני שמח שיכולנו לשמח את המשפחות, בעיקר לאור המשבר העולמי מנגיף הקורונה וביטול כל חגיגות הפורים".

הפעיל החברתי מיקי אלון, יו"ר יחד האגודה למען החייל בראשון לציון, מספר גם הוא על פעילות שהתקיימה בעיר. "לכבוד חג פורים ביקרנו השבוע במספר בתים של חיילות וחיילים בראשון לציון. מדובר בערב שכולו נתינה למען חיילי צה"ל המתגוררים בעיר. הפרויקט התבצע יחד עם נציגות תלמידים מבית הספר היסודי רננים ועם הרכזת החברתית אדוה, המורה אופיר ומתנדבי יחד למען החייל ראשון לציון, היו"ר מיקי אלון וסגנו אבי צרף", הוא מספר ומוסיף,  "שמחנו לפנק את החיילים במשלוחי מנות שרובם הוכנו על ידי תלמידי שכבת ב' של בית הספר רננים בצירוף מכתבים אישיים. היה כיף לבוא ולהאיר את הדירות ולראות את השמחה על פניהם של החיילים.

מי קאלון ומתנדבים

חלוקת משלוחי מנות בפורים

 

פעילות נוספת התקיימה בשכונת רמב"ם ביום ראשון, שם יצאו ילדי גן "פשוש" עם הגננת נינה בר ושש משפחות "לניצני ראשון" כדי לתת להם את משלוחי המנות שהכינו בגן. "חג הפורים מביא אתו את מצוות 'משלוח מנות איש לרעהו, מתנות לאביונים', מסבירה הגננת נינה בר.

"בסימן שמחת פורים והנתינה לזולת, הילדים הכינו בגן משלוחי מנות. כל ההורים והצוות היו מעורבים בתהליך, וההורים גם תרמו לגן את כל מה שהיה חסר", מספרת נינה. "את משלוחי המנות הבאנו לניצני ראשון, עם הרבה שמחה. הילדים חוו שמחה ונתינה אמיתית".

הגננת נינה בר וילדי גן פשוש

הגננת נינה בר וילדי הגן

 

גם לשכת עורכי הדין מחוז מרכז מראשון לציון, החליטו לצאת מהשגרה ולשמח ילדים המאושפזים בבית החולים גהה. כ-20 עורכי דין הגיעו מחופשים, עם משלוחי מנות ומתנות לילדים. "זה אושר לתת ולעזור", אומרת ראש לשכת עורכי הדין מחוז מרכז רומי קנבל. "השמחה של הילדים הייתה שווה הכל".

חג פורים

חברי לשכת עו"ד משמחים ילדים בביה"ח גהה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במקביל, לבית החולים הגריאטרי מלבן הגיע לביקור הפעיל החברתי זיו נחמה יחד עם עוד שבעה מתנדבים, כולם הגיעו מחופשים עם משלוחי מנות שנתרמו על ידי ילדי כיתה ה' 2 בבית הספר עין הקורא. נחמה גם יצא לחלק אזני אמן לעוברים ושבים ברחוב רוטשילד במהלך ימי החג, שבכל שנה הומה הפורים, אך בשל בהלת הקורונה, התנועה בו הייתה הפעם דלילה. "הרחוב לא היו הומה אדם כמו כל שנה, בגלל נגיף הקורונה, אבל עדין היו אנשים שהצלחנו לשמח בחג הצבעוני הזה," מתאר נחמה.

פורים

זיו נחמה מחלק אזני אמן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר