בעל המספרה שבה ביקרה חולת קורונה: "נגרם לי נזק אדיר"

הלקוחות הזועמים, הביטולים, העסק שנסגר והתסכול: מעצב השיער יורם בן עמי, מדבר על הסערה לאחר שפורסם כי חולת קורונה ביקרה במספרה שבבעלותו

פורסם בתאריך: 10.3.20 12:00

אתמול (שני), בשעה שש וחצי בערב, קיבל מעצב השיער יורם בן עמי מראשון לציון טלפון מנציג משרד הבריאות שהודיע לו כי אחת מלקוחותיו, שנמצאה כחולה בקורונה, ביקרה במספרה שלו. זמן קצר אחר כך הופצה ההודעה ובן עמי מצא את עצמו מוצף בטלפונים, בין היתר של לקוחות זועמים.

יצויין, כי משרד הבריאות הבהיר כי החולה לא הפרה את תנאי הבידוד כפי שנטען תחילה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מהרגע שזה פורסם אני מתמודד עם מבול של טלפונים, התקשרו לקוחות שכעסו עליי ולא ידעו מה לעשות. שאלו אותי אם ידעתי שהיא נגועה בנגיף ואני בכלל לא ידעתי על זה שום דבר. עשר דקות אחרי פרסום ההודעה, הלקוחה עצמה, שנמצאת בבית החולים, התקשרה והסבירה בבכי מה קרה. היא התנצלה והסבירה לי שהיא נדבקה במסעדה בראשון לציון. לא יכולתי לומר לה כלום".

ואיך קיבלת את זה?

"נגרם לי נזק כלכלי אדיר. אני והעובדים במספרה שהיו איתה במגע – נמצאים בבידוד, העסק סגור ל-14 ימים ואני גם לא יודע אם נדבקנו, חלילה. אשתי שעובדת כקוסמטיקאית, מקבלת מאתמול שיחות של ביטולים מלקוחות בגללי, גם הילדים שלי התבקשו להישאר בבית. זה פשוט מכה כלכלית שנחתה עלינו ואין לי מושג איך ומתי זה יעבור. זו מכה כלכלית אדירה שאף אחד לא יכול להבין".

תתנחם, עכשיו כולם מכירים את המספרה.

"גם קודם הייתי מפורסם, לא הייתי צריך את זה".

לאחר פרסומה המקורי של הכתבה, יצר עם המערכת קשר בא כוחה של החולה ומסר בתגובה: "על פי ממצאי החקירה האפידמולוגית, הלקוחה המדוברת נדבקה בווירוס הקורונה ב-29.2 במסעדת פיש בראשון לציון. לצערה הרב, ההנחיה של משרד משרד הבריאות למבקרי המסעדה להיכנס לבידוד ביתי פורסמה רק ארבעה ימים לאחר מועד ביקורה במספרה, ב-7.3".

"משמעות הדברים ברורה: בעת שהחולה ביקרה במספרתו של בן עמי לא חלו לגביה הנחיות הבידוד של משרד הבריאות כלל, וקל וחומר שהיא לא הפרה הנחיות אלו ביודעין, כפי שנרמז בכתבה. משרד הבריאות אף הוציא הבהרה מפורשת מטעמו ברוח זו ב-10.3 בשעה 20:00. צר לנו מאוד כי בזמן שהחולה עצמה עודנה מאושפזת ובני משפחתה עדיין שוהים בבידוד בעצמם, יש כאלו המבקשים להשחיר את שמה ולצייר אותה כמי שאינה נשמעת להוראות מצילות החיים של משרד הבריאות והרשויות המוסמכות. אנו דוחים כל רמיזה או טענה מסוג זה בשאט נפש, ומבקשים בכל לשון של בקשה להימנע מהפצת ידיעות כזב מעין אלו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר