מסעדת פיש. צילום: יחצ

אחרי שחולה קורונה ביקר במקום: במסעדת פיש בראשון ציון מנסים להתאושש

מה קורה כשמסעדה מופיעה ב"מסלולי הקורונה", שמפרסם משרד הבריאות? אחרי שסועדים ממסעדת הדגים בראשון לציון נשלחו לבידוד ביתי, בעל המקום מנסה למזער את הנזקים

פורסם בתאריך: 8.3.20 13:53

"ימים לא קלים עוברים עלינו, אבל אנחנו חסינים ומקווים לטוב", כך אמר הבוקר (ראשון) ל"השקמה ראשון לציון" דיויס דויד, הבעלים של מסעדת פיש בראשון לציון, לאחר שהתעורר אתמול וגילה כי הופיע ב"מסלול הקורונה" של החולה ה-18 בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול הודיע משרד הבריאות כי חולה הקורנה ה-18 שאובחן בישראל ביקר במסעדת פיש בראשון לציון בשני מועדים שונים: ב-28 בפברואר בין השעות 17:00 – 15:00 וגם למחרת, ב-29 בפברואר, בין השעות 15:00 – 13:00. כל הסועדים שהה במקום באותם המועדים התבקשו להיכנס לבידוד ביתי.

דויד שהבחין בפרסומים ומאוד הופתע, ומנסה להתמודד עם ההשלכות. "זו חתיכת מכה לעסק, לכל עסק", הוא אומר, "תראו מה קורה בעולם, חברות התעופה קורסות, עסקים קורסים והמסעדות זה השלב הבא. מי שאין לו חוסן כלכלי – ישקע. יש בהחלט חשש לענף באופן כללי וגם וכמובן באופן אישי, אבל מצד שני אין לנו כל כך מה לעשות כרגע אלא רק לחכות שהדבר הנורא הזה יסתיים".

ובמספרים?

"היקף הפעילות שלנו ירד ביותר משליש. זו מכה עולמית ואני לא מאחל לשום עסק להיפגע מהנגיף הזה".

בעקבות הנחיות משרד הבריאות צוות המסעדה ששהה במקום בעת ביקורו של חולה הקורונה – נשלח לבידוד. שאר אנשי הצוות במסעדה מנסים ככול שניתן לשדר "עסקים כרגיל".

 

דיויס דויד

 

 

"האנשים היסטריים אבל אני לא שופט אף אחד ואין יותר מדי מה לעשות, למרות שזה משפיע על העסק", אומר דודי, "המצב הבעייתי הזה רק ילך ויחמיר, אבל אנחנו משתדלים לפחות כרגע להמשיך קדימה בצורה רגילה. כל צוות המסעדה שהיה בזמן הביקור של החולה – נכנס לבידוד על פי הוראת משרד הבריאות, ואנחנו כמובן מאחלים לכולם בריאות. אבל מאז אתמול כמות האנשים במסעדה קטנה ואנחנו מרגישים את הלך הרוח. עכשיו, 24 שעות אחרי ההודעה של משרד הבריאות, רואים שינוי בכמות הקהל".

ומה בינתיים?

"המצב רק הולך ונהיה גרוע. מרגע לרגע מתווספים עוד נדבקים, עוד אנשים בבידוד ולא רואים את האופק. אני חושב שזה הגיע באמת לנקודת האל חזור אבל עם זאת אנחנו עם אופטימי ואני מקווה שזה יסתיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר