טרגדיה: המוזיקאי מראשון לציון התמוטט ומת בזמן שהמתין לאשתו בחופשה ביוון

אמנון כרמלי, אמן המוזיקה היוונית, נסע לחופשה ביוון שאליה הצטרפה אשתו. אך בזמן שהמתין לה בתחנת הרכבת לקה בלבו ומת. השבוע הובאה גופתו ורבים מתושבי העיר ליוו אותו בדרכו האחרונה

פורסם בתאריך: 5.3.20 11:20

החופשה של בני הזוג ביוון הסתיימה בטרגדיה: המוזיקאי מראשון לציון, אמנון כרמלי, לקה בלבו ונפטר בזמן שהמתין לאשתו בתחנת הרכבת באתונה.

כרמלי, בן 66 במותו, היה מוכר כמוזיקאי ואמן אקורדיון שכונה בשם הבמה – נוניס. הוא נולד בראשון לציון, למד בבית ספר חביב והגימנסיה הראלית וחי בשיכון המזרח.

כמי שהתמחה במוזיקה יוונית הוא ביקר לא מעט באתונה שכל כך אהב. בראשית השבוע שעבר הוא יצא לחופשה באתונה שתוכננה להימשך עשרה ימים, כאשר בשלב מסוים הצטרפה גם זהבה, אשתו, שתכננה לבלות איתו את סוף השבוע. היא נחתה ביוון ונסעה לתחנת הרכבת שבה קבעו להיפגש. ואולם, ביום חמישי, כשהיא הגיעה המראה שנגלה לעיניה היה קשה: אמנון בעלה היה מוטל על הרציף, כשצוותי חירום והצלה מנסים לבצע בו החייאה.

לצוותי הרפואה לא נותר אלא לקבוע את מותו. רק ביום שלישי הובאה הגופה מיוון ולמחרת נטמן בבית עלמין גורדון שבראשון לציון. הוא הותיר אחריו את זהבה – לה היה נשוי 47 שנה, שלושה ילדים ושישה נכדים.

"אמנון אהב את המוזיקה היוונית. הוא הופיע כמעט כל החיים", מספרת בכאב זהבה אשתו, "המוזיקה הייתה התחביב של חייו. הוא הופיע בהתנדבות במסיבות, מסעדות ואירועים, למרות שזה לא היה המקצוע שלו אלא תחביב שהלך והתחזק אחרי שהוא יצא לפנסיה מחברת חשמל".

 

בנוסף לאהבתו למוזיקה, תחביב נוסף שתחזק אמנון היה רכיבה על אופנועים, בארץ ובעולם. "תמיד אמרו לנו שכדאי שהוא ירד מהאופנוע כי זה מסוכן והוא עלול להיפגע בתאונה, אבל הוא תמיד ענה ש'כל אדם עם גורלו'. בסוף הוא מת מהתקף לב", אומרת זהבה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גם ילדיו עוברים ימים קשים מאז מותו של האב האהוב. "אבא היה ילד נצחי, האדם הקרוב אליי ביותר בעולם, האדם המשמעותי ביותר עבורי, בכל דבר היה העוזר האישי שלי, השותף לחלומות שלי, החבר הכי טוב שלי והכי הכי אבא שלי", מספרת אפרת בתו, "אבא היה בקשר עם כולם, נוכח ודומיננטי, כל מפגש איתו תמיד היה כולל נגינה, בפסנתר ובעשור האחרון בעיקר באקורדיון. הוא היה אומן וירטואוז' ובעיקר היה one man show".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אורי שחר

    הקורונה היא מגפה כלל עולמית אבל לישראל יש תשובה לגבי זה ואני חושב שאם היו מריקים את החיסון של שפעת העכשבית רק במינון חזק יותר כי אז המגפה כאן בישראל הייתה פותרת את המגיפה אצלנו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר