הנגיף הסיני
צילום אילוסטרציה Soni's / Shutterstock.com

בהלת הקורונה: גורמים מבתי ספר בראשון לציון נשלחו לבידוד מחשש להידבקות

עמיתות הוראה ששבה מאיטליה נשלחה לבידוד, במקביל שתי מורות שביקרו בחנות הפיראט האדום נשלחו גם הן לבידוד. ראש העירייה מרגיע: "אין בעיר מורה שחולה בקורונה כרגע"

פורסם בתאריך: 29.2.20 21:34

לאחר שבשבוע האחרון התגלו שבעה מקרים של הידבקות בקורונה בישראל, מרצה המועסקת בבית הספר היסודי ניצנים נשלחה לבידוד לאחר ששבה מאיטליה מחשש שנחשפה לנגיף. עד שנשלחה לבידוד היא באה במגע עם עשרות מתלמידי בית הספר. יצויין, כי בשלב זה אינה סובלת מתסמיני הנגיף.

כמו כן, שתי מחנכות מבית הספר היסודי תמיר נשלחו גם הן לבידוד, לאחר שביקרו בסניף הפיראט האדום באור יהודה, שם שהה חולה הקורונה הישראלי ששב מאיטליה. להורים בבית הספר נמסר כי בית הספר ידאג לממלאות מקום וכי המרות שלגביהן יש חשש שנדבקו בנגיף, יחזרו לאחר חופשת פורים, בתום תקופת הבידוד כפי שנדרש על פי ההנחיות. אין חשש שנדבקו ואין הנחיות מיוחדות למי ששהה בסביבתן.

בנוסף, ארבע עמיתות הוראה שמלמדות אנגלית במספר בתי ספר יסודיים בראשון לציון נכנסו לבידוד בבתיהן לאחר שחזרו בימים האחרונים מאיטליה. עמיתות ההוראה שמלמדות בבתי הספר ישורון, רננים והדרים בעיר, שוהות בבידוד עד מחר וישובו ללמד ביום שלישי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המרצה מבית הספר ניצנים, עמיתת הוראה מפרויקט מסע, שבה ביום ראשון האחרון מטיול ברומא, וחזרה לבית הספר, שם היא שהתה במחיצת תלמידים עד יום חמישי. אלא שאז היא נקראה להיכנס לבידוד בעקבות הנחיה של משרד הבריאות, לפיה גם על השבים מאיטליה להיכנס לבידוד ביתי.

ההורים קיבלו בסוף השבוע הודעה ממנהלת בית הספר, גילת הרפז שבו היא כתבה בין השאר כי "עם חזרתה ארצה של העמיתה היא שהתה בבית הספר, ובעקבות הנחיה של משרד הבריאות היא נתבקשה להיכנס לבידוד. חשוב לי לציין כי העמיתה אינה סובלת מתסמינים של וירוס הקורונה".

הורה לתלמיד בבית הספר אמר להשקמה ראשון לציון כי "ההיסטריה של ההורים מאוד ברורה והגיונית, אולם עם זאת חשוב לדייק בפרטים, העמיתה ככל הנראה לא חולה בשום דבר והסיבה היחידה לבידוד היא בכלל ההנחיה של משרד הבריאות".

ראש העירייה רז קינסטליך, יצא בהודעה לפיה "לאור השמועות והודעות בקבוצות בשעות האחרונות חשוב לי להעמיד פרטים על דיוקם, לאחר בדיקה יסודית שערכנו: אין בעיר מורה שחולה בקורונה כרגע".

הוא הוסיף כי "עמיתת הוראה מתוכנית מסע, המלמדת בבית הספר ניצנים, חזרה מאיטליה ביום ראשון וביום חמישי נתבקשה על פי הנחיות משרד הבריאות להישאר בבידוד בביתה, כמו כל מי שחזר מאיטליה. חשוב לציין: היא אינה סובלת מתסמינים של וירוס הקורונה".

"אנו נמצאים בקשר ישיר מול הממונה על הבריאות במשרד החינוך וכל גורמי המקצוע ועל פי הנחייתם כרגע אין שינוי לגבי כל מי שהיה בקרבתה ("המעגל השני") והוא יכול להמשיך בשגרה. אנו מתחייבים להמשיך בשקיפות ולעדכן אתכם בכל פרט".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר