250 מקומות חניה הופקעו: מדוע חניון הצמוד לביה"ס ויתקין נעול?

הורים מתלוננים וטוענים כי הם נאלצים להוריד ילדיהם במרחק רב ובכך לסכן אותם. בעירייה מגיבים: "לא קיימת כל מצוקת חנייה במקום"

פורסם בתאריך: 24.2.20 12:02

תושבים והורים לתלמידי בית הספר ויתקין ברחוב אבא הלל בראשון לציון, זועמים: החניון הסמוך נעול בפניהם במשך תקופה ממושכת. כאשר לטענתם סגירת החניון נעשתה בצורה לא חוקית.

רבים מתושבי האזור מכירים את החניון, המכיל 250 מקומות החניה. בעבר החניון היה פתוח בפני הציבור ושירת את הורי התלמידים של בית הספר ויתקין. אולם במהלך השנה האחרונה, ננעלו שערי החניון וכעת הוא משרת את הרכבים של מחלקת שפ"ע של עיריית ראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בימים הגשומים גילינו שהשער עדיין נעול ואין אופציה להוריד ילדים בבטחה, ואז חזר אותו הסיפור של בלגן בבוקר, עם ילדים רטובים, כאשר אין אפשרות להוריד אותם בבית הספר בצורה בטוחה", אומר בכעס אב לילדה הלומדת בבית הספר ומוסיף כי "פעם החניון הזה היה פתוח עבור כולם. מדובר בחניון ציבורי ששייך לעירייה, ומחלקת שפ"ע החליטה לסגור את החניון הזה רק עבור הרכבים שלה בצעד בריוני ושערורייתי. אין להם שום זכות לסגור בפנינו את החניון".

לטענת אותו האב, מאז שהחניון סגור בפני הציבור, הורים רבים נאלצים להוריד את ילדיהם במרחק רב מבית הספר, דבר אשר מסכן את בטיחותם. "המצב מסכן את ילדינו. יש בחניון הזה מספיק מקום עבור כולם. יש שם 250 מקומות חניה והוא צריך להיות פתוח לציבור. אנחנו לא נשב בשקט עד שהדבר הזה יקרה".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "לא קיימת כל מצוקת חנייה במקום, שכן ישנן חניות במפלס התחתון וכן חנייה נוספת לאורך הרחוב. הוסבר לפונה כי כל גורמי המקצוע, ובכלל זה הממונה על בטיחות בדרכים בראשון לציון, קבעו חד משמעית כי ישנו סיכון בטיחותי לתנועה רבה של כלי רכב במקום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר