חנייה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

אזור התעשייה: "בכל שעתיים צריך להזיז את האוטו ולחפש חניה"

העובדים באזור התעשייה הישן בראשון לציון טוענים כי בשל מצוקת החניה באזור, הם מאחרים לעבודה ומקבלים דו"חות על בסיס יומי

פורסם בתאריך: 24.2.20 10:37

עובדים באזור התעשייה הישן בראשון לציון מתלוננים על כך שבשל מצוקת החניה באזור, הם מאחרים לעבודה, נאלצים לצאת באמצע היום על מנת להזיז את הרכב ומקבלים דו"חות וקנסות כמעט על בסיס יומי.

"מצוקת החניה היא נוראית, אנחנו צריכים להזיז את הרכב באמצע העבודה ואסור לחנות באותו מקטע", אומרת אחת העובדות באזור. "כך יוצא שאנחנו צריכים לצאת מהעבודה כל שעתיים, ואז לחפש חניה, בזמן שיש מקומות חניה פנויים פה ליד שאנחנו לא יכולים לחנות בהם, אחרת נקבל דו"ח, כי הם שייכים לאותו המקטע שבו חניתי שעתיים קודם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי אותה עובדת, מצוקת החנייה נובעת מבתי העסק במקום. "בעלי העסקים באזור הלינו על כך שלקוחות המגיעים אליהם לא מוצאים חניה פנויה וזה פוגע להם בעסקים. אז בעירייה שינו את טווח החניה לעד שעתיים, בין אם הפעלת שירות פנגו או תו חניה או תו תושב, למעט נכים כמובן", היא אומרת.

"זה פוגע לנו בשכר. למעשה מספקים פרנסה לאחד על חשבון האחר", מוסיפה העובדת. "רק השבוע סוכן מכירות איבד עסקה עם לקוח, כי הוא נאלץ להזיז את רכבו ומאחר שהוא חיפש חניה פנויה קרוב לחצי שעה, הלקוח כנראה התייאש והלך וכמובן שהלין על השירות. יש המון איחורים בבוקר לעבודה בגלל המצוקה ולאנשים נפגע השכר והחשק לעבוד", אומרת העובדת.

עובד אחר במתחם, מוסיף ומתאר את הקושי של תושבים נוספים שעובדים באזור. "אני ועוד הרבה תושבי ראשון לציון שעובדים פה בעיר, לא מצליחים כיום להתפרנס בכבוד. הם מכבידים עלינו מאוד עד כדי ייאוש  ועד לכדי פגיעה משמעותית בפרנסת הבית ואוכל ילדינו", הוא אומר.

"עד למציאת פתרון אנחנו משלמים מחיר כבד. זו הפרנסה שלנו, אם הגבילו אותנו בנושא חניה באופן שרירותי למה לא סיפקו אלטרנטיבה חלופית? ראש העירייה ממש הפך את ראשון לציון לתל אביב", אומר העובד, תושב העיר.

העובדים מספרים שבימים אלה הם מקימים קבוצת מחאה בפייסבוק בנושא מצוקת החניה באזור. "יש לא מעט תושבים שרוצים לצאת לרחובות ב-1 באפריל כדי להפגין, כי תושבי ראשון משלמים 'ביוקר' המחיה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "החניה למשך שעתיים נועדה לייצר תחלופה, שכן רוב החונים באזור הם לקוחות העסקים במקום. למעשה ההתניה בזמן מטיבה עם בעלי העסקים במקום".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עובד ששילם פעמיים דוח וכל שעתיים מזיז אץ הרכב

    עירית ראשון היקרה אנחנו, השכירים , אלו שמפעילים את העסקים במקום למה לא לעשות חניה ללקוחות? יקר? לכן העדפתם לפגוע לנו בשכר ? להקשות עלינו את יום העבודה? או שלמשהו שם יש קשרים חזקים עם הנבחר החדש כי זה הדבר הראשון שטיפל בו ברגע שקיבל את התפקיד – לא לטעות אשתקד זה יצא לפועל אך נדחה לסוף השנה
    במקום לדאוג לכבישים ובורות פתוחים הוא דאג לפגוע בעובדים השכירים של ראשון ולהקשות ככתוב;
    השבע לא מרגיש את הרעב
    אדוני ראש העיר ;
    אולי תזיז את רכבך כל שעתיים .. אולי אבין שלא טעיתי שבחרתי בך ?!
    מהמקום שאני נמצא בו כרגע טעות שלא תחזור על עצמה
    ואני קורא לכולם לצאת להפגין ולא לעבור לסדר היום

  2. ממ

    הבעיה שמהיום שצבעו כחול לבן את החניה מול מתחם G שופרסל המתחם רייק וכולם מחנים בחניה של מתחם Gמי שבא לקניות אין לו חניה
    נהיה סיוט

  3. רינה

    מה יהיה עם מצוקת החניות בראשון, אפילו באיזור התעשיה הישן אורבים לנו לחלוקת דוחות חניה במתחם יינות ביתן כאשר אנו עושים קניות לשבת דבר שלא היה בעבר, מה יהיה הסוף, וזאת לעשוק את האזרחים במטרה להעשיר את קופת העיר, גם ככה יוקר המחייה מקשה על החיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר