טקס הנחת אבן פינה למתחם חברת החשמל במתחם שורק
טקס הנחת אבן פינה

הונחה אבן הפינה למתחם התפעולי החדש של חברת החשמל במתחם שורק

טקס הנחת אבן פינה למתחם התפעולי החדש של חברת החשמל התקיים במתחם שורק בראשון לציון. ראש העירייה רז קינסטליך: "רואים בזה אמון בחוסנה של העיר"

פורסם בתאריך: 4.2.20 17:00

בטקס שהתקיים היום (שלישי) במתחם שורק בראשון לציון, הונחה אבן פינה למבנה תפעולי ובנין משרדים חדש של חברת החשמל. הטקס התקיים במעמד ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל האלוף במיל' יפתח רון טל, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, ויו"ר ארגון העובדים דוד (מיקו) צרפתי. במהלך האירוע ראש העירייה ומהנדס העירייה קיריל קוזיול העניקו את היתר הבנייה ליו"ר ומנכ"ל חברת החשמל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מתחם גן שורק יקום על שטח של כ-95 דונם. המתחם יכלול משרדים, שטחים תפעוליים, מחסנים וחניות. סך הכל היקף הבינוי הינו כ-43,500 מ"ר ברוטו, מתוכו בינוי עילי בשטח של כ-29,000 מ"ר ברוטו, הכולל מבנה משרדים בן 7 קומות (מעל קומת קרקע), מבנה תפעולי, בית מלאכה חשמלי ומבנה של פונקציות משותפות. קומת מרתף בשטח כולל של כ-14,500 מ"ר ברוטו תכלול אזור ממוגן, שטח תפעולי וחניה.

את הפרויקט יקימו חברת סולל בונה-שיכון ובינוי בע"מ, שזכו במכרז בהיקף כולל של כ-390 מיליון שקלים. המבנה של חברת החשמל מתוכנן בהתאם לתקן בניה ירוקה, בניה בת קיימא, תוך חסכון באנרגיה, חסכון במים שפירים, שימוש בחומרים ממוחזרים, עמדות טעינה לרכבים חשמליים, הפרדת פסולת, שמירה על בריאות העובדים ועוד.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "אנחנו מקבלים בברכה את כניסתה של חברת החשמל לראשון לציון ורואים בזה אמון בחוסנה של העיר. ראשון לציון נמצאת בפני פיתוח אדיר בשנים הקרובות ואני מודה לכל החברות הגדולות במשק שמקימים כאן את ביתן. עיריית ראשון לציון תמשיך להשקיע ולפתח את מתחמי העסקים לרווחת העובדים ותושבי העיר".

המתחם החדש שיקום ירכז וייתן מענה דיורי למתחמי העבודה של חברת החשמל, אשר יפונו מהאתרים שהיו ברשות החברה בגוש דן. יו"ר הדירקטוריון, האלוף במיל' יפתח רון-טל, בירך את הנוכחים ואמר: "הנחת אבן הפינה לבניין המשרדים והתפעול בגן שורק הינה אבן דרך חשובה במימוש הרפורמה ההיסטורית אשר יאפשר ניהול ותפעול אפקטיביים, יעילים ומודרניים כחלק מחזון חברת החשמל המתחדשת. החברה רואה חשיבות רבה במעבר למתחם. כמו כן, אנחנו שמחים לקחת חלק בפיתוחה המואץ של העיר ראשון לציון ומברכים על שיתוף הפעולה ההדוק והמוצלח עם הנהלת העיר".

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: "המעבר לראשון לציון יאפשר לחברת החשמל ליישם את התחייבותה כחלק מצעדי התייעלות הנגזרים מהרפורמה בחברת החשמל וכן יכולת להסדיר את כלל צרכי הדיור של החברה לאור השינויים הארגוניים הנעשים בחברה במסגרת הרפורמה". 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר