אפרת אברמוביץ. צילום: ראובן קופיצ׳נסקי
אפרת אברמוביץ. צילום: ראובן קופיצ׳נסקי

מדוע המשנה לראש העירייה נלחמת במנהלת התיכון?

אפרת אברמוביץ, בעלת עסק למתן שיעורים פרטיים, קוראת להורים להתאגד נגד מנהלת התיכון, שהקימה מסגרת המעניקה שיעורים פרטיים במחיר מופחת. אברמוביץ: "הישגי בית הספר בזכות כספם של ההורים שנדרשים לשלם עבור שיעורי עזר"

פורסם בתאריך: 29.1.20 15:24

הורים טוענים כי המשנה לראש עיריית ראשון לציון, אפרת אברמוביץ, בעלת עסק למתן שיעורים פרטיים לתלמידים, נאבקת במנהלת התיכון משום שפתחה קמפוס המציע את אותו השירות במסגרת בית ספרית ובמחיר נמוך יותר. מנגד, טוענת אברמוביץ כי "חובת בית הספר לקחת אחריות מלאה על הישגי התלמידים, ולא לגלגל את זה לכיסם של ההוריהם שנדרשים לשלם עבור שיעורי עזר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המשנה לראש עיריית ראשון לציון אפרת אברמוביץ, מחזיקת תיק קשרי קהילה, היא גם בעלת עסק למתן שיעורים פרטיים לתלמידים. את העסק מנהלת אברמוביץ, אם לחמישה בת 42, מביתה שבשכונת נחלת יהודה. עד היום העסק נוהל בהצלחה, במקביל להצלחה שצברה בזירה הפוליטית המקומית. זאת, כאשר לאחר הבחירות עזבה את סיעתו של דב צור, שהפסיד בבחירות והצטרפה לראש העירייה הנבחר רז קינסטליך.

אלא שבאחרונה נאלצת אברמוביץ להתמודד עם תחרות לא צפויה. מנהלת התיכון "מקיף המעיין" בשכונת נחלת יהודה, פתחה את ה"קמפוס" – מסגרת להענקת שיעורים פרטיים במחירים נמוכים בהרבה. בעקבות התחרות, כך על פי עדויות הורים שהגיעו ל"השקמה ראשון לציון", החלה אברמוביץ להטיל דופי בתפקודה של המנהלת, ובמקרים מסוימים קוראת גם להורים להתלונן נגדה.

"אברמוביץ הכריזה מלחמת חורמה על המנהלת", מספר ל"השקמה ראשון לציון" גורם המעורה בפרטים. "היא התחילה להוציא הודעות וואטסאפ להורים, שבהן היא מציינת שיש דופי בתפקודה של המנהלת".

אם לתלמיד הוסיפה כי "בכל הזדמנות היא קוראת לסגור את הקמפוס, שלמעשה מתחרה ישיר בעסק הפרטי שלה והיא תוקפת את המנהלת משום שאינה מוכנה לסגור את הקמפוס. עד שיש לנו פה מסגרת שאנחנו יכולים לעמוד בה כלכלית, מנסים לפגוע בה. החינוך הוא לכולם ואי אפשר שתלמידים יישארו מאחור רק בגלל רק כי חברת מועצה שחרדה לפרנסה שלה במקום להשכלה של התלמידים תצליח לסכל פעילות כל כך מבורכת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כמו כן, מעדויות של הורים עולה כי אברמוביץ שלחה הודעה להורים שבה טענה כי תלמידי התיכון מגיעים למבחני הבגרות כשהם אינם מוכנים לבחינה, וכי מורים רבים נאלצים לעזוב את עבודתם בתיכון על רקע הקושי לעבוד לצד המנהלת. היא גם טוענת כי ישנם פערים משמעותיים בהישגי התלמידים, "ומעמידים את ילדנו בפער משמעותי מתיכונים מובילים בעיר מה שמאלץ את כולנו לקחת אינסוף שיעורים פרטיים במגוון מקצועות", כך בלשון ההודעה. לכן, מודיעה אברמוביץ על התאגדות של מספר הורים כדי למנוע מהמנהלת לקבל קביעות.

בתגובה לדברים מסרה אברמוביץ: "צר לי על התנהלות מנהלת בית הספר, שמסרבת לקבל ביקורת בונה. כמשנה לראש העיר ותושבת השכונה, מחובתי לסייע ולטפל בתלונות של כלל הקהילה, כשהנושא המרכזי המדיר שינה מתושבי נחלת יהודה, הינו רמת הלימודים וההתנהלות הבית ספרית בתיכון".

"לצערי, הנהלת בית הספר אינה לוקחת אחריות על המצב ומעדיפה להשתיק הורים המבקשים להציף את מצוקותיהם. חובת בית הספר לקחת אחריות מלאה על הישגי התלמידים ולא לגלגל זאת לכיסם של ההורים, הנדרשים לשלם עבור שיעורי עזר על מנת שילדיהם ילמדו את החומר לבחינות. לא יכול להיות ששיעורי העזר יהוו העוגן להצלחת התלמידים. כל ניסיון להפוך את הטענות לעניין אישי משולל כל יסוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. שמעון

    מנהלת בית הספסר דרדרה את בית. ספר אפרת נלחמת בה עוד לפני שמונתה לתפקיד בעירייה הכתבה אינה מדויקת כלל

  2. אחד שאכפת לו

    אני מכיר את אפרת באופן אישי.
    טענות מקושקשות של כתב משועמם
    בית ספר שלא מתפקד וראש אגף חינוך שלא איכפת לה.
    אנחנו משלמים שיעורים פרטים בפיסקה, בהסטוריה ובלשון וכמעט בכל מקצוע.
    לא ברור מה המנהלת עושה שם ולמה העיריה לא מתפקדת.
    אפרת מחזקים אותך אותך מה שאת עושה לשכונה.
    כל הכבוד יישר כח

    משהו בדק אם המנהלת מקבלת תמלוגים מבית ספר פרטי שמתנהל תחת חסותה ועובדים בו מורים מהצוות.
    רז תתעורר על העיר שלך.
    אל תזרוק את החינוך לפח.

  3. הורה מרוצה מתיכון המעיין

    כדאי שגברת אברמוביץ לא תנגע בנושאים בהם יכול לצוץ ניגוד אינטרסים כפי שמופיע בכתבה , לפי נתוני משרד החינוך ציוני הבגרות בבית הספר משתפרים משנה לשנה ,ואף שנה שעברה בית הספר הגיע להצטינות .

  4. אחד מהעם

    על ראש העירייה לפטר במיידית את הפוגעת הטוהר המידות ,אפרת אברמוביץ' לטובת הקהילה ולטוהת התלמידים להוריהם !!!

  5. ורד

    בית הספר נמצא במצב קשה, שכבה שלמה נכשלת במתמטיקה. אין פה שום בעיה אישית של אברמוביץ מול מנהלת בית הספר, יש עשרות הורים מתוסכלים שמרגישים שבית הספר והעיריה לא מצליחים לפתור את הבעיות. וכן, הנהלת בית הספר צריכה לקחת אחריות עם ההורים ולא נגד ההורים והילדים ולהאשים את כולם פרט מאת עצמם. אנחנו קהילה שרוצה את טובת ילדינו ואין לנו שיתוף פעולה כשקשה עם מערכת החינוך בבית הספר.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה על הנסיון למצוא שעיר לעזאזל כאשר ידוע לכולם שיש בעיות אינסופיות במקיף .
    במקום לנסות לפתור את הבעיות בהנהגת בית הספר בוחרים לרדת לפסים אישיים למישהי שכל כולה לטובת הילדים והצלחתם.
    לאחר שיחה עם ההורים לפני כשבוע עם ראש העיר וסגניתו שאחראית על תיק החינוך והצפת הבעיות מההורים על ההתנהלות בוחרים למצוא דרך להשתיק את המאבק.
    חבל מאוד שזו הדרך ….

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    במקום להתייחס לטענות הרבות שמשמיעים הורים בתיכון המעיין ובמקום לראות את טובת הילדים, בחרו להסית את הדיון ולתקוף את חברת המועצה. בושה!! חבל שהכתב לא בדק לעומק את הדברים ובחר לתת במה להשמצות שקריות. מריח רע…

  8. בטי

    פשוט בושה של כתבה!!!! מי שהיה עושה עבודה מעט יסודית, היה שומע את המצוקה האמיתית של התלמידים וההורים. אין לזה שום קשר לאפרת מלבד היותה אמר לתלמידים בתיכון. אנחנו מנסים שישמעו אותנו ויעזרו בפיתרונות ובמקום זה יש מי שמתעסק בלהוציא שם רע להורים שדואגים לילדיהם ולעדי השכונה. בושה!!!!!

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "הטבלה לא משקרת" משהו טוב קורה בשנים האחרונות בתיכון המעיין שהפך באחת לאחד התיכונים המוביל בעיר. הדברים לא קורים מאליהם, יש עבודה ועשייה רבה מאוד מאחורי אחוזי בגרויות כה גבוהים, ועם נתונים כאלה אי אפשר להתווכח.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפרת אברמוביץ היא דמות ציבורית רק מהשנה האחרונה. לפני כן כיהנה כיושבת ראש ועד הורים ועשתה את תפקידה על הצד הטוב ביותר, תוך דאגה לטובת הילדים וההורים בלבד! אפרת תמיד דאגה ותמיד דואגת לטובת הכלל ועושה את הכל מהלב והנשמה ובטח לא מאינטרסים אישיים. אפרת תמיד קשובה לכל שכן, הורה, תלמיד ותושב, ויש לה יכולות גבוהות מוכחות להניע תהליכים ולהוביל את בית הספר / השכונה / התלמידים / ההורים להצלחה. אפרת לעולם לא פעלה ולעולם לא תפעל ממניעים אישיים. לאפרת חשובה הצלחת בית הספר והתלמידים והיא אינה פועלת על דעת עצמה, אלא תמיד קשובה לרחשי הלב של ההורים והתלמידים בשטח. אפרת אשת חינוך מצויינת ויש לה ידע רב בנושא ועל כך יעידו רבים מההורים ורבים מתלמידיה. חבל שיוצאת כזו כתבה… אפרת תמיד עושה ופועלת למען הכלל ולא בכדי נבחרה להיות דמות ציבורית אהודה, שניתן לסמוך עליה!

  11. אוהד

    הכי קל למנהלת בית הספר הכושלת לגרור את המצב האומלל של בית הספר לעיניין אישי מוטב שתארוז את חפציה ותעזוב, אנחנו ההורים העלנו את אותן טענות גם לראש העיר הקודם ומאז המצב לא השתפר

  12. יובל

    כמי ,ששתי בנותי אשר לומדות כעת בתיכון המעיין, אני מוצא לנכון להסכים עם טענתה של אפרת לכך שבית ספר אמור ללמד במסגרת חובה ולא לפתוח קורסים בתשלום, אפילו אם הם יותר זולים.
    יש לעשות הפרדה ברורה בין חובתו של בית הספר לבין מי שבוחר להיעזר בשיעורים פרטיים

  13. אזרח מודאג

    מעניין מאוד שילדיה של גברת אברמוביץ לומדים בתיכון המדובר. אם כך פני הדברים, למה היא שולחת אותם לתיכון ה"בעייתי"הזה???
    אינטרסנטית ברמות קשות
    מושחתים נמאסתם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר