חוזרים להילחם בנפצים לקראת פורים: דו"ח וקנס של 730 שקל למי שייתפס

יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לביטחון חוזרים להילחם בתופעה המטרידה והמסוכנת: השבוע נתפסו שלושה נערים בשני אירועים שונים

פורסם בתאריך: 27.1.20 12:15

לקראת חג פורים שיצויין בעוד כחודש וחצי חוזרים קולות הנפץ של החזיזים ונפצים לרחובות. כאשר גם השנה מתכוונת יחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון והחברה לביטחון, להילחם בתופעה המטרידה והמסוכנת, וכבר בימים אלה גובשה תוכנית מקיפה להתמודדות עם התופעה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשבוע האחרון נתפסו שלושה נערים בשני אירועים שונים, לאחר שהדליקו נפצים משופרים. באירוע הראשון נתפסו שני נערים בשכונת קרית ראשון, כשבידם כמות של נפצים משופרים ומסוכנים מאוד. הנפצים הוחרמו, ההורים עודכנו בזמן אמת על האירוע ונרשמו דו"חות על צעצועים מסוכנים בסך 730 שקלים כל אחד.

באירוע שני נתפס נער לאחר שהדליק נפץ. גם במקרה זה נרשם דו"ח וההורים עודכנו. מנהל יחידת השיטור העירוני, ערן חיים, מספר כי תגובות ההורים מעורבות. יש כאלה שכועסים על הילד, חלק מודים על העדכון, ויש גם הורים שמקבלים את הדו"ח בהבנה.

בעיריית ראשון לציון מוסרים כי ראש העירייה רז קינסטליך הנחה את מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, להשקיע את כל המשאבים האפשריים על מנת לאתר לא רק את בני הנוער שמפוצצים חזיזים ונפצים, אלא גם את מי שמפיץ ומוכר אותם.

הנחת העבודה של החברה לביטחון היא כי גם נערים וגם יזמים, חלקם בעלי חנויות בעיר, רוכשים נפצים וחזיזים בכמויות גדולות מסוחרים ביישובים אחרים ואף מייבאים אותם לארץ מחו"ל. בשנים עברו, בעקבות מידע מודיעיני, נתפסו נפצים בחנות בגדים ואפילו במאפייה בעיר.

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי: "זוהי תופעה מסוכנת מאוד אליה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה. חייבים לזכור שפיצוץ נפצים הוא בראש ובראשונה פעולה מסוכנת ביותר המעמידה את הנער או הנערה בסיכון גבוה. מצד שני, אנו חיים במדינה שידעה פיגועים ומלחמות, יש אנשים ביננו שסובלים מפוסט טראומה וכל פיצוץ כזה מקפיץ אותם ומחזיר אותם אחורה. אנו קוראים להורים להזכיר זאת לילדיהם ולהדגיש בפניהם שעליהם להימנע מכך".

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף כי החברה לביטחון עושה שימוש גם במצלמות הפרוסות ברחבי העיר וכן נעשה שיתוף פעולה הדוק עם מנהלי בתי הספר בעיר והקב"טים ובקרב בני הנוער.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עומר

    כל ערב אני מטיילת עם הכלבה שלי בגן של רחל המשוררת וכל ערב הנוער מנפצים חזיזים , אני מבקשת שתסתובבו בשעות 20:00 עד 24:00 זה נורא ובלתי אפשרי לחיות עם בומים כאלו .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר