איך הפך ההרכב הראשל"צי "סלט גרוב" לשם החם באוזניים של הילדים שלכם

"אנחנו לא מחפשים להתבלט, וזה אולי מה שמבליט אותנו", בועז טיון גילר וליאת הלר מראשון לציון לא בונים על הרשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 24.1.20 07:24

הרכב ההיפ הופ הראשל"צי "סלט גרוב", הפך להיות השם החם באוזניים של הילדים שלכם. חברי ההרכב, בועז טיון גילר וליאת הלר מראשון לציון, הם הכירו דרך מכר משותף וגילו זה את זו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"ההיכרות התחילה דרך מכר משותף שרצה להקים הרכב היפ הופ וחיפש זמרת וראפר נוסף", מספר בועז טיון, "במפגש הבנו שהכיוון הוא לנסות לייצר להיט שמבוסס על מקצב של שיר בינלאומי קיים, ומיד הצענו שננסה ליצור משהו מקורי יותר שמשקף את מי שאנחנו, ואם זה יצליח נמשיך. כשהוא לא הסכים, נפרדנו ממנו לשלום. איתו פחות הלך, אבל ביני לבין ליאת כבר נוצר קליק מיידי שהפך לחברות חזקה".

טיון ממשיך: "ליאת ואני המשכנו לעשות מוזיקה ביחד וגם לחוד. ליאת לקחה את המוזיקה שלה מאוד ברצינות ואני קצת פחות, בעיקר בגלל חוסר ביטחון. היא למדה מוזיקה ברימון ואני לא מצליח לנגן ארבע אקורדים בגיטרה. בזכות העידוד שלה ואחרי הרבה שנים של ספקות בעצמי, החלטתי לתת לזה צ'אנס אמיתי ולהפסיק לפקפק בעצמי. זה הזמן שהקמנו את 'סלט גרוב'.

"פעם ראשונה שהשמיעו אותנו ברדיו זה היה ברשת ב', וזו הפעם הראשונה שהבנתי שיש אנשים שאוהבים את המוזיקה שלנו והם לא רק חברים או משפחה. מאז השמיעו אותנו בעוד המון תחנות. משדרים את שני הקליפים שלנו בערוצי טלוויזיה שונים והשירים אפילו יכנסו ממש בקרוב לתוכנית טלוויזיה ישראלית מצליחה. אבל איכשהו עדיין יש קול פנימי שתמיד אומר לי שאני לא מספיק טוב. לאט לאט הוא נחלש, אז אני יודע שאנחנו בדרך הנכונה".

יש המון הרכבים מוזיקליים, איך אתם מתבלטים ביחס לשאר?

"אנחנו לא מחפשים להתבלט, וזה אולי מה שמבליט אותנו. היום יש רצון ואולי אפילו לחץ להיות מפורסם. פייסבוק ואינסטגרם מעודדים כל אחד לצבור קהל של עוקבים. אותנו זה פחות מעניין. אני לא רוצה שיכירו אותי ברחוב וכשמישהו אומר שהוא ראה אותי בטלוויזיה זה אפילו קצת מביך אותי. אנחנו פשוט רוצים שהמוזיקה שלנו תגיע לאנשים, תעלה להם חיוך על הפנים ותזכיר להם שאין מה להתבייש במי שאתה, בחלומות שלך, בטוב וברע שבך. ברגע שננסה לקבל אישור חיצוני, נהיה הרבה יותר שלמים עם מי שאנחנו מבפנים. זה מרגיש לי בולט אל מול תרבות הלייקים והצורך הבלתי פוסק באהבה ואישורים מבחוץ".

לאחרונה הודיעה טיילור מלכוב, חצי מהצמד של בן זיני, שהיא עוזבת את הלימודים. מה אתם חושבים על זה?

"אמא שלי מורה ואחותי גם כן מורה, אז הן ממש לא יאהבו אם אני אגיד שאני חושב שלעזוב את הלימודים עבור קריירה זה לא בהכרח צעד רע. זה לא שאני נגד לימודים, אני די חנון ומאוד אוהב ללמוד. אני פשוט חושב שמערכת החינוך בארץ היא מיושנת ולא מתאימה לכולם. אני חושב שצריך קודם כל ללמד איך ללמוד ואיך להתפתח בתחומים שמעניינים אותך באופן אישי".

"למשל, אם אני רוצה לכתוב בצורה טובה, אני צריך ללמוד לשון והבעה כדי ליצור טקסטים טובים. אני צריך ללמוד היסטוריה, גאוגרפיה, ספרות וסוציולוגיה כדי שהפאנצ'ים והמסרים שלי יהיו טובים, מעניינים ומקוריים. ברגע שאני מבין את זה, אני בעצמי ארצה ללמוד וכך גם כל אחד אחר. אני חושב ששלב הבגרויות הוא פשוט סימון וי של מערכת החינוך. אני לא זוכר כלום ממה שלמדתי בתיכון ועם הזמן ומתוך עניין אישי למדתי איך ללמוד. אני יודע שליאת מסכימה גם כן. שנינו מסכימים שבית ספר הוא דרך אחת ללמוד והיא לא מתאימה לכולם".

https://www.youtube.com/watch?v=kvKRJevR1m0

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר