צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון

200 הורים מסיירים בכל סוף שבוע: נפתחה סיירת ההורים ה-8

סיירת הורים חדשה בשכונת קריית ראשון. ההורים עברו הדרכה ראשונה לקראת הסיורים בגנים ובפארקים הציבוריים

פורסם בתאריך: 19.1.20 19:01

סיירת הורים חדשה הקומה בקריית ראשון. כאשר קבוצת ההורים עברה הכשרה ראשונה בהובלת הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול.

יותר ויותר הורים לוקחים חלק בפעילות סיירות ההורים בראשון לציון. בסך הכל מדובר בכ-200 הורים הפועלים בשבע סיירות ברחבי העיר. בימים אלה נפתחת הסיירת השמינית בשכונת קרית ראשון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקבוצה החדשה שהחלה לפעול בשכונת קריית ראשון, מונה כ-15 תושבים וכבר עברה הכשרה ראשונה על ידי הרשות למאבק באלימות בסמים ואלכוהול בראשון לציון. לצד קבוצה זו, חידשה סיירת הסטודנטים (סחבק), בשיתוף יחידת הצעירים של אגף הנוער בראשון לציון, את פעילותה.

תפקידן של הסיירות ההורים הוא להעניק מענה ראשוני לבני הנוער שנמצאים בפארקים, בגנים וברחובות, ולמנוע מהם שתיית אלכוהול, צריכת סמים ומעורבות בתקריות אלימות. הן פועלות בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ראשון לציון, החברה לביטחון וסדר ציבורי ובתי הספר שבשכונה.

הפעילות של סיירות ההורים מתקיימת בסופי שבוע, החל מהשעה 22:00 ועד 02:00 בלילה. הסיירות מקיימות פעילות מוגברת במועדים שונים, כמו למשל בסילבסטר. באותו הערב, הסתובבו מתנדבי הסיירות מסיירים בגנים הציבוריים, פארקים ואזורי בילוי.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, בירך על הקמת הסיירת הנוספת ומסר: "מעודד מאוד לראות תושבים שמגלים אזרחות טובה ומעורבות בקהילה ותורמים מזמנם וממרצם בשביל הכלל, ישר כוח".

רכז סיירות הורים, אייל גילפז, אמר: "אנחנו מדברים, מקשיבים, משכנעים, משוחחים, מסבירים ומזהירים על הסיכונים והפגיעה שעלולה לקרות  בשתיית אלכוהול ושימוש בסמים. החברים בסיירות הורים מזהים מצבי סיכון או בני נוער במצב סיכון ומדווחים מידית למוקד העירוני או למשטרה, או אחרי הפעילות מעוררים ומנהלים שיח ודיאלוג על כל נושא שקשור  לבני הנוער".

מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, דוד בן שושן, הוסיף: "אני מברך את מתנדבי סיירות ההורים שמביאים את ניסיונם כהורים ואת סמכותם בהסברה ומניעה בעיקר עושים למניעת צריכת אלכוהול ושימוש בסמים ותורמים לאיכות חיים טובה יותר בשכונתם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר