אלפים חתמו על עצומה להצלת החנות שהפכה בית מחסה לבעלי חיים I צפו:

תושבי ראשון לציון התגייסו כדי לסייע לבעלת המקום שמצילה ומטפלת בבעלי החיים בעיר, אריאלה ברוכמן, המתמודדת עם צו סגירה וקנס של 30 אלף שקל

פורסם בתאריך: 19.1.20 12:23

יותר מ-5,600 חתימות של תושבי ראשון לציון, נכון להבוקר (ראשון) בעצומה להצלת החנות "אריאלה חנות חיות עם אהבה" לממכר ציוד ואוכל, הממוקמת באזור התעשייה הישן.

כמעט כולם בראשון לציון מכירים את החנות של אריאלה, שהפכה לבית לאוהבי בעלי החיים בעיר. בעלת המקום, אריאלה ברוכמן, דואגת להעניק אוכל וטיפול לעשרות חתולי הרחוב שמגיעים אל החנות. ולא פעם מגיעים אליה תושבי העיר עם בעלי חיים שנפצעו וכלבים שננטשו. אריאלה, באהבה גדולה, מטפלת בכולם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שאחרי 10 שנים של פעילות, נמצאת החנות בסכנת סגירה. זאת, לאחר שבית המשפט הורה על צו סגירה. כדי להציל את המקום, החלו בראשון לציון להחתים עצומה, כאשר היעד הוא איסוף של 50 אלף חתימות.

"החנות שלי היא מפעל חיים", אומרת אריאלה, "כבר 10 שנים שמגיעים לכאן להתנדב ילדים ובני נוער שכבר התגייסו לצבא, לצד ילדים על הרצף האוטיסטי, אוהבי בעלי חיים ובכלל אנשים מכל הקשת במקשים להתנדב ורואים במקום בית".

"מדי יום אני מאכילה את החתולים באוכל שאני רוכשת עבורם", ממשיכה אריאלה, "ורק לפני שנתיים שיפצתי את החנות בעלות של כ-380 אלף שקל, כדי שהמקום יוכל לשמש בית חם עבור חתולי הרחוב. רק עכשיו, בימים אלה, אני מסיימת את התשלומים עבור השיפוץ שנעשה על חשבוני. אבל אחרי השיפוץ וכול ההשקעה, מבקשים ממני לסגור את המקום, ולא ברור מי יטפל בבעלי החיים אם המקום ייסגר".

צפו בחנות של אריאלה:

 

מלבד צו הסגירה שמרחף על המקום שפעל ללא רישיון עסק ולאחר שנמצא כי בית המחסה לחתולים אינו עומד בקריטריונים של השירות הווטרינרי, קבע בית המשפט השלום בראשון לציון לפני שבוע להורות על סגירת המקום ובמקביל הטיל עליה קנס 30 אלף שקל או שתישלח למאסר בפועל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעצומה מצוין כי המטרה היא לגיס כמה שיותר אנשים שיוכלו להתאים  את המקום לקריטריונים של השירות הווטרינרי. "הבעיה היא לא החנות, אלא בעלי החיים שבתוכה ובית המחסה שהוא מהות מפעל חייה של אריאלה", כך נכתב בעצומה, "חשוב לנו לגייס כעת כמה שיותר חתימות, כמה שיותר מכם בכדי לעזור לנו למנוע את סגירת בית המחסה המופלא הזה. הברירה היחידה שעומדת כרגע היא לשפץ ולארגן את המקום בכדי שיעמוד בכל הסטנדרטים שהשירות הווטרינרי דורש בכדי שאפשר יהיה לקבל רישיון עסק".

בהמשך, כך מצוין בעצומה, יש כוונה לפתוח בגיוס המונים כדי להתאים את בית המחסה לתנאים הנדרשים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טט

    שיטפלו גם ויעשו כזה פרסום לכל בעלי עסקים המסכנים בנהריה שהלכה להם הפרנסה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר