הרב וולפא

פנייה לרב הראשי לישראל: "רב העיר המורשע לא יכול לחתום על תעודות כשרות"

יותר משנה לאחר שהרב הראשי בראשון לציון הורשע בהטרדת משגיח כשרות, יש מי שדורש שיעזוב את תפקידו

פורסם בתאריך: 16.1.20 15:12

שנה לאחר שהורשע בהטרדת משגיח כשרות, יוצאת עמותת נאמני תורה ועבודה נגד כהונתו של הרב הראשי האשכנזי של ראשון לציון, הרב דוד וולפא.

כבר 48 שנים שהרב וולפא משמש בתפקיד רבה הראשי של ראשון לציון, גם לאחר שהורשע בהטרדת משגיח כשרות, בבית משפט השלום בראשון לציון שקבע כי "רב עיר בישראל אמור להוות מגדלור של צדק ויושרה לקהל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אבל באחרונה יש מי שדורש שהרב יפרוש מתפקידו בעקבות ההרשעה. עמותת נאמני תורה ועבודה פנתה במכתב לרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שבו היא מוחה על המשך כהונתו של הרב וולפא.

במכתב נטען בין היתר כי "בפסק הדין ובגזר הדין התייחס בית המשפט למעמדו של הרב והחובה המוסרית המוטלת עליו, נכתבו דברים קשים מאוד על התנהלותו של רב העיר. המעשים בהם הואשם רב העיר הם מעשים חמורים ביותר, וקשורים באופן ישיר לתפקידו כרב עיר האמון על מערך הכשרות בעירו, שכן בוצעו כלפי משגיח כשרות אשר התלונן עליו פגמים במערך הכשרות המקומי".

עו"ד הדין אלעד לוביץ', ראש המחלקה המשפטית בעמותה, אומר ל"השקמה ראשון לציון" כי "חלפה תקופה לא מבוטלת מאז הרשעתו של רב העיר בדין, והנה מצאנו להפתעתנו שהוא עדיין מכהן בתפקידו. הוא חותם על תעודות כשרות ועומד בראש מערך הכשרות בעיר. בעינינו המשך תפקודו של רב העיר הוא לא מוסרי ולא ייתכן שרב שהורשע בפלילים יקבל גיבוי מהמערכת ויוסיף לכהן בתפקידו".

עו"ד לוביץ' מוסיף: "הפנייה שלנו לרב הראשי לישראל נועדה להבטיח שמי שיעמוד בראש מערך הכשרות בראשון לציון יהיה רב נקי מרבב. לא ייתכן שרב שהורשע בבית המשפט ימשיך לחתום על תעודות כשרות. מטרתנו היא שיפור שירותי הדת לאזרחי ישראל וחיזוק האמון ברבנות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דידי מרום

    אני חושב שזה בושה וחרפה שאתם מבזים רב בישראל הוא לא הטריד כלל שום עד התימני הרודף שמסר אותו בעלילת שווא לשלטונות יקבל את עונשו מאת האלוקים לא תהיה לו מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא שכנראה הוא לא יזכה לו

  2. תושב העיר

    דרישתם של אותה עמותה היא הבל ורעות רוח בעניין המחלוקות המשפטיות בענינו של הרב העניין נמצא בהליך משפטי על כן הדרישה מיותרת מה גם שהרב הוא רב יחידי וזאת לאחר שטרם התקיימו הבחירות לרב ראשי ספרדי וזאת כנראה הסיבה לדרישת אותה עמותה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר