מתניה שוורץ מנכל חברת כרמית ממתקים צלם אלעד גוטמן (12)
מנכ"ל חברת כרמית מתניה שוורץ. צילום: אלעד גוטמן

בקרוב: שוקולד קנאביס מייד אין ראשון לציון

חברת כרמית תעשיות מראשון לציון תתחיל לייצר שוקולד משמן המופק מזרעי צמח הקנאביס, אבל לא בטוח שתוכלו לטעום אותו

פורסם בתאריך: 15.1.20 12:11

לאחר מאבק להתרת שימוש בשמן קנאביס במוצרי מזון בישראל, חברת הממתקים כרמית תעשיות מראשון לציון תתחיל לייצר חפיסות שוקולד המכיל שמן HEMP המופק מזרעי צמח הקנאביס. השוקולד ישווק בשלב הראשון רק למדינות אירופה.

מדובר במוצרי שוקולד במבחר טעמים: שוקולד חלב, שוקולד לבן ושוקולד מריר, כולל שוקולד VEGAN, שישווקו במשקלים שונים. הייצור יעשה עבור מדינות אירופאיות שבהן מתירים מכירה ושיווק של מוצרים מסוג זה, ובהתאם להוראות ותקנים של משרד הבריאות ולהוראות במדינות היעד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לדברי מנכ"ל החברה מתניה שוורץ, מדובר במהלך שנולדמתוך הצורך בחדשנות והתעדכנות בטרנדים העולמיים בענף המזון. "חפיסות השוקולד כוללות שמן HEMP שנחשב לתוסף מזון המכיל ויטמינים ומינרלים שתורמים לבריאות הגוף", אומר שוורץ ומדגיש כי לא מדובר בשימוש בחומר אסור או בעייתי. "השמן מופק מזרעי צמח הקנאביס שכל אחד יכול להשיג בישראל באופן חופשי בחנויות טבע, זה כמו להוסיף זרעי צייה או אגוזים לשוקולד".

שוורץ מוסיף כי "בשלב הראשון חפיסות השוקולד ישווקו לחו"ל בלבד, למדינות שונות שבהן טרנד מזון מזרעי שמן הקנאביס תופס תאוצה, כמו באנגליה, תוך מחויבות לעמידה מלאה בכללים הרגולטורים במדינות הללו והפרדה מלאה מהמוצרים המשווקים בישראל".

שמן HEMP נמכר כיום בישראל בעיקר בחנויות טבע ומכיל ויטמינים ומינרלים שונים, כולל חומצות שומן מרכיב צמחי, ויש בו ריכוז נמוך מאוד של THC – החומר הממסטל בצמח הקנאביס שהוא בעל השפעה פסיכו אקטיבית.

כרמית תעשיות היא חברה שנסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של 70 מיליון שקל, עם מחזור הכנסות של כ-140 מיליון שקל. החברה מתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you ו-Free From, ללא גלוטן, ללא חלב ומופחת סוכר. זאת לאחר שבשנת 2014 קיבלה החברה את תו GMP (תנאי ייצור נאותים) המאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון ללא גלוטן.

כמו כן, החברה מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל כמו נסטלה, סנסבורי, מוריסונס ועוד.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר