אליסה

חלום שהתגשם: אליסה בת ה-25 עם שיתוק מוחין תשתלב במחלקת הדוברות בעירייה

"עושה טוב לדעת שיש לי את היכולות לתרום ולעזור, כמו כל אחד אחר", אמרה אליסה הנרגשת

פורסם בתאריך: 13.1.20 12:11

לאליסה ברסקי בת ה-25 תושבת העיר שנולדה עם שיתוק מוחין, יש קושי בדיבור אבל כישרון כתיבה, וכפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", אליסה שואפת להתפרנס בכוחות עצמה ובגלל שמצבה אינו מאפשר לה להתגייס לצה"ל, היא מעוניינת לתרום באמצעות שנת שירות לאומי.

שני הפעילים החברתיים בעיר רון לוי ורובי אניס התגייסו לעזור לאליסה, ובשבוע שעבר היא נפגשה בעירייה עם חברת המועצה ד"ר הדס הכהן ועם דובר העירייה אריאל אבני, כדי לנסות ולשלבה בשנת שירות במחלקת הדוברות של העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הכל התחיל כשהגיע אלי רובי אניס וסיפר לי על אור קהירי, בחורה מקסימה המרותקת לכיסא גלגלים ושהתקבלה לעבודה בעירייה", סיפרה חברת המועצה ד"ר הדס הכהן. "רובי סיפר שיש עוד בחורה בשם אליסה שמאוד רוצה לעשות שירות לאומי, ושמנסה כבר שנים להתקבל אך לא מצליחה ועוד רגע כבר תאבד את הזכות לשנת שירות.

"הרגשתי צביטה בלב ואמרתי לרובי שאם לא נצליח למצוא לאליסה תפקיד פה בעירייה, נחפש לה עד שנמצא", סיפרה הדס.

רובי הראה להדס חומר שאליסה כתבה וציין שהיא לומדת באוניברסיטת בר אילן לימודי תעודה למשפטים, והוחלט לקיים עמה פגישה בעירייה, יחד עם הדובר אריאל אבני, בניסיון לשלבה בשירות הלאומי במחלקת הדוברות. "במסגרת התפקיד בדוברות אליסה תסייע לניהול אתר העירייה ובניסוח הודעות לעיתונות", תיארה הדס והוסיפה כי "קליטתה של אליסה אצלנו ברשות המקומית היא פריצת דרך ואתגר להנהלת אגף משאבי אנוש, אליסה תהיה החלוצה לשילוב בשירות הלאומי וזה חידוש וגאווה גם לראש העירייה רז קינסטליך".

הפעיל החברתי רובי אניס, מי שדחף והצליח למצוא לאליסה את הפגישה בעירייה, סיפר כי "החיוך של אליסה והאושר שהיה בחדר במהלך הפגישה היה שווה הכל עבורו. עזרתי לאור קהירי וכעת הצלחתי לעזור גם לאליסה, אני מקווה שזו פריצת דרך בשילוב בעלי מוגבלויות ברשות", אמר רובי.

אליסה שעומדת להגשים את חלומה לשנת שירות לאומי, סיפרה בהתרגשות על הזכות הגדולה והמכובדת לשמש כפורצת דרך ולהיות החלוצה עבור בעלי המוגבלויות ברשות המקומית, ולהגשים את חלומה ולתרום מעצמה בשנת שירות לאומי, כשבמקביל היא גם עומדת לקבל הכשרה מקצועית וכלים לחיים בעולם העבודה והפרנסה.

"זאת הרגשה מעצימה, מספקת ומשמעותית", אמרה. "עושה טוב לדעת שיש לי את היכולות לתרום ולעזור, כמו כל אחד אחר. אני מודה מקרב לב לאנשים שמלווים אותי בפרויקט המדהים הזה. חברתי הטובה אור קהירי, שבזכותה הכרתי את רובי אניס, ואת ד"ר הדס הכהן שמלווים אותי בכל שלב".

אליסה הוסיפה כי היא "מקווה להתחיל בקרוב את עבודתה ושפרויקט הזה יסייע ויתרום לעוד אנשים כמוני. תודה רבה לעיריית ראשון לציון, תודה רבה למנהל משאבי אנוש שמי רון ולאריאל אבני דובר העירייה, שמאפשרים לי לפרוח, להתקדם, לממש את הרצונות, השאיפות שלי ולהגשים את החלומות שלי. אני מאמינה ובטוחה שעוד אנשים ירוויחו ויתעצמו בזכות הפרויקט הנפלא הזה", סיכמה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר