צילום: Ruth Black / shutterstock.com
צילום: Ruth Black / shutterstock.com

כיצד הפקת יום ההולדת לבת 5 ב-27 אלף שקל הפכה לטענות על עוקץ?

מפיקת ימי הולדת לילדים מראשון לציון, התבקשה לארגן אירוע מפואר לילדה בת 5, אך לדבריה לאחר האירוע התברר כי לאמא אין אפשרות לשלם עבורו

פורסם בתאריך: 12.1.20 10:29

אירועי ימי הולדת לילדים הם לרוב עסק לא זול. עלות ההפעלה, הכיבוד וכל שאר הדברים להפקת אירוע יכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. מפיקת ימי הולדת לילדים מראשון לציון, התבקשה להפיק אירוע מפואר לכבוד יום הולדתה של ילדה בת חמש בסכום שהגיע לעשרות אלפי שקלים. אך לאחר האירוע התברר כי לאמה של הילדה אין אפשרות לשלם עבורו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מפעילת ימי ההולדת עושה זאת במשך שנים, ואף מתנדבת לא פעם להפקת אירועים לילדים שמשפחתם אינה יכולה לממן, חשבה שראתה כבר הכל, עד שלפני כחודש התבקשה להפיק אירוע יום הולדת לילדה בת חמש מהעיר. "התקשרה אלי אישה שביקשה לעשות לבת שלה יום הולדת מפואר במיוחד", היא מספרת, "היא רצתה הכל מהכל, וביקשה שאני אסגור את הפרטים מול הספקים והבטיחה שתעביר לי צ'ק ביטחון על החשבון".

המפיקה נפגשה עם האישה בביתה וסגרה עמה חוזה. האם ביקשה משני להפיק אירוע יום הולדת מפואר במיוחד במועדון, שכולל סידור בלונים, בר מתוק, כיבוד עשיר עם דונאטס, הבורגרים, ממתקים, מפל שוקולד, שערות סבתא ועוד. בנוסף ביקשה האם גם צלם לאירוע, תמונות ומגנטים, חולצות מודפסות, צמות לשיער, כך שהעלות הכוללת של האירוע הגיעה לסכום של 27 אלף שקל.

"האמנתי לאימא שהבטיחה לי להעביר את כל הכסף", אומרת האם, "היא הייתה מתקשרת אלי ומספרת לי כל פעם סיפור אחר, כרטיס האשראי שלה נגנב או תירוץ אחר. כל הזמן היא הבטיחה לי שמחר הכסף יהיה אצלי, אבל בפועל, רק לאחר תחנונים, העבירה לי 4,000 שקל בלבד, שאותם נאלצתי להעביר לספקים, כי אני זו שהתחייבה מולם".

בשל התחושה שמשהו אינו תקין, המפיקה ביקשה מהספקים בבוקר יום ההולדת להצטמצם ולא להוציא את הכל, אך בסופו של דבר הגיעו לאירוע רק שבעה ילדים. "לא רציתי לבטל הכל ולאכזב את הילדה, היא רק בת חמש, למה היא אשמה במה שאמא שלה עושה?", היא אומרת, "ביום שאפסיק להאמין באנשים ואפסיק לעשות טוב, לא אהיה במקצוע. הרי אם פונים אליי אנשים שאין להם יכולת לממן את האירוע, זו לא בושה לבקש ממני לבוא ולעשות הפעלה בהתנדבות. אני עושה זאת בשמחה".

האם מסרה בתגובה: "המפעילה לא הייתה בסדר, היה ביננו הסכם שהיא לא עמדה בו. הבטחתי לשלם את האירוע אחרי היום הולדת, חלק מהדברים שהיה מוסכם היא לא הביאה, את הצלם ביטלתי לפני האירוע. המפעילה קיבלה 5,000 שקל מקדמה. את המקום אני סגרתי ביום האירוע, בלונים לא היו, הבר מתוקים היה דל, החולצות הם שלה ולא שלי".

עוד מסרה האם כי במהלך השבוע תעביר את יתרת הכסף.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר