אלכס

בזמן גיוס כספים להצלת חייו נקבע מותו של תושב העיר בן ה-27

אלכס גרינשטיין, בן 27 מראשון לציון, התמוטט בחופשה בקייב כתוצאה מאירוע מוחי. בזמן שחבריו ובני משפחתו התגייסו כדי להביאו לישראל ולהציל את חייו נקבע מותו. כעת הם מבקשים סיוע כדי להביאו לקבורה

פורסם בתאריך: 8.1.20 19:56

אלכס גרינשטיין, בן 27 מראשון לציון, נסע עם שני חבריו לפני חמישה ימים לחופשה קצרה בקייב, שהסתיימה במותו לאחר שאיבד את הכרתו בחדרו בעקבות אירוע מוחי.

היום (רביעי) בזמן שחבריו ואמו החלו לגייס כספים לצורך הבאתו לארץ לצורך טיפול רפואי שיציל את חייו, נקבע מותו בבית החולים בקייב.

בתחילת השבוע, בזמן שגרינשטיין אושפז בבית חולים מקומי בקייב שבאוקראינה, חבריו יצאו מבצע לגיוס כספים לצורך הבאתו להמשך טיפול בישראל. "חבר טוב שלנו נמצא במצב אנוש, מורדם ומונשם בבית חולים בקייב", כתבו חבריו ברשתות החברתיות, "בית החולים הזה לא טוב, בלשון המעטה ואין שם רופאים שיכולים לעזור לו. אנחנו מנסים לגייס מספיק כסף כדי להטיסו חזרה לארץ, על מנת שיוכל לקבל טיפול מציל חיים". אלא שהיום בצהריים, בעיצומו של מבצע הגיוס, נקבע מותו של גרינשטיין. כעת חבריו ובני משפחתו פועלים להבאת גופתו לקבורה, בסיועו של בזמן סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אתמול בשעה עשר בלילה, אמו לודמילה התקשרה אלי וביקשה עזרה", מספר בביצקי, "היא סיפרה לי שבנה, בחור שטס עם חברים לחופשה איבד הכרה. תוך כדי השיחה הבנתי שהיא מקבלת עזרה מהקהילה היהודית, ושהיא בקשר עם בנו של רב הקהילה של בקייב, הרב עצמון מנדל, שעשה ככול יכולתו כדי לעזור למשפחה. הוא הפך עולמות כדי להטיס אותו לארץ, למרות שאמו אינה יהודיה. לא כמו אצלנו בישראל שבה הרב הראשי לישראל יצחק יוסף אמר שחלק מהעולים גויים גמורים, קומוניסטים ושונאי דת. הנה, אנחנו רואים שברגע האמת אדם עוזר לאדם ללא הבדל דת, גזע ומין".

אלא שהמאמצים לא הואילו. בשעות הצהריים נקבע מותו של גרינשטיין. כעת חבריו ובני משפחתו מבקשים תרומות למימון הטסתו והבאתו לקבורה אזרחית בבית העלמין בגני אסתר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

"הקבורה בגני אסתר היא אזרחית ועולה כסף", ממשיך בביצקי, "גם הטסת הגופה לישראל היא עסק לא זול. הרב הראשי של אוקראינה דואג להטסת הגופה, והבעלים בית הקברות הסכים להעניק לאם הנחה. לודמילה היא אם חד הורית. אביו, שהיה יהודי, נפטר לפני שנה וחצי".

"אני רוצה להודות לכל האנשים שתרמו כסף, לרב מנדל עצמון ולבעלים של בית הקברות על העזרה וההבנה, ואני קורה לציבור שיגיע לכבד את גרינשטיין בדרכו האחרונה".

לתרומות ניתן להעביר לחשבון הבנק של לודמילה גרינשטיין, שמספרו 049895/83,
סניף 934, בנק לאומי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר