חורף
חורף

חשש מהצפות וחסימות צירים: מזג אוויר סוער בדרך לראשון לציון

כמות המשקעים הצפויה גדולה יותר מזו של סוף השבוע שעבר. במשטרה ובעירייה נערכים לחסימות צירים וכבישים בעקבות הצפות

פורסם בתאריך: 7.1.20 15:06

אחרי יומיים של הפוגה בגשמים, הגשמים ומזג האוויר הסוער צפויים לחזור הלילה. החזאים מתריעים מפני הצפות ושיטפונות ובמשטרה מודיעים כי ייתכנו חסימות כבישים וצירים מרכזיים.

הערב (שלישי) הגשם יחזור לכיוון למישור החוף והשפלה, ובימים הקרובים צפוי גל נוסף של מזג אוויר סוער, עם חשש להצפות וסופות רעמים. הטמפרטורות ירדו ויהיה קר מהרגיל לעונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשירות המטאורולוגי מפרסמים אזהרה חמורה מפני הצפות במרכז מישור החוף ובשפלה בעקבות כמות גשם רבה של 100 עד 150 מ"מ, הצפויה לרדת.

בימים רביעי וחמישי, יירד גשם לפרקים שילווה בסופות רעמים וברד מצפון הארץ לכיוון מישור החוף והשפלה. ביום שישי צפוי גשם מקומי בעיקר במרכז ודרום הארץ עם חשש לשיטפונות והצפות.

הסופה הקרבה צפויה להיות קשה עוד יותר מזו של השבוע שעבר, עם כמות גשמים של עד 150 מ״מ. לצורך השוואה, הערכת הממטרים שירדה בתל אביב בסוף השבוע שעבר היא 74 מ״מ, שהם 20 אחוז מהכמות השנתית.

בעקבות התחזית הנהלת העירייה, בראשות ראש העירייה רז קינסטליך ומנכ"ל העירייה  דודי גיל, קיימו היערכות נוספת לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי.

מנכ"לית חברת המים מניב, סאלי לוי, עדכנה על אזורים רגישים שבהם יושם דגש. המוקד העירוני יתוגבר משמעותית על מנת לתת מענה מהיר ביום ובלילה. מינהל שפ"ע מכינים את הכלים הכבדים לפינוי מפגשים בעת הצורך כמו כן נעשו עבודות איטום וחיזוק במוסדות ציבור.

בנוסף, במינהל איכות הסביבה עדכנו על פינוי עלים ופסולת מקולטנים ברחבי העיר, ובחברה לביטחון ציידו את העובדים בלבוש חורפי וציוד מתאים לחילוץ מיידי במקרה הצורך. הפקחים ערוכים גם להסדרת תנועה. כמו כן, במסגרת ההיערכות במינהל החינוך דיווחו על ביטול סיורים וטיולים שאינם הכרחיים.

ישיבת ההיערכות בראשון לציון

בעקבות התחזית הודיעה משטרת מרחב השפלה כי ייתכנו חסימות צירים, הצפות ושיטפונות ברחבי הארץ. הערכות המשטרה כוללת הכנת כוחות שיגיעו לצמתי דרכים בהם יידרש טיפול וסיוע מידי כתוצאה מפגעי מזג האוויר.

עוד נמסר מהמשטרה כי מומלץ לציבור לא לנסוע או לטייל באזורי שיטפון שעלולים להוות סכנת חיים, וכי יש להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את המהירות.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר