לאחר שהבית נשרף האב ובנו מתגוררים בתת תנאים. צפו בתמונות:

האב החד הורי שקוע בחובות ומתקשה לחזור לשגרה ומבקש לסייע לו לחגוג בר מצווה לבנו

פורסם בתאריך: 6.1.20 12:54

"לפני כשנה, בדיוק ביום ההולדת של בני, הייתה שריפה בבית, ומאז אני מנסה לשקם אותו ללא הצלחה", מספר יצחק קורטור בן ה-56 מראשון לציון, אב חד הורי לבן 13 שבעקבות בקשה לסייע בארגון בר המצווה גילו הפעילים החברתיים את התנאים הקשים בהם הוא חי עם בנו.

לפני כשנה פרצה שריפה בביתו של יצחק בשכונת גן נחום בראשון לציון. המבנה בן ה-60 שנה עלה באש בעקבות נר שדלק בסלון, וכל התכולה בו נשרפה כליל. זה קרה בדיוק בתאריך יום ההולדת ה-12 של בנו, והשניים נאלצו לעבור להתגורר בינתיים בדיור זמני שמצאה מחלקת הרווחה בעירייה עבורם בבית האבות הבולגרי בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מאז במהלך השנה ניסה יצחק לשקם את דירתו שנהרסה לאחר השריפה, אך בשל חובות כספיים הוא התקשה במלאכה. בינתיים גם בנו הגיע למצוות, אך יצחק לא היה יכול להרשות לעצמו ולממן אירוע בר מצווה. במצוקתו הרבה, יצחק נאלץ לבקש עזרה מקבוצת פעילים חברתיים בראשון לציון.

"הבן שלי סבל מאוד מהשריפה, הוא היה רק בן 12 והתוכי שגידל מת בשריפה וכך גם הדגים שלו, והוא עבר משבר גדול", מספר יצחק. "הדבר היחיד שאני מבקש זה שהמקום יחזור להיראות כמו בית. ניסיתי לצבוע את הקירות ולהוציא את כל הפיח שנדבק מהשריפה, ובמקביל אני גם עובד ומנסה לשקם את חיי. זה לא היה פשוט לפנות לעזרה, אבל אין לי ברירה".

ביום חמישי האחרון הגיע הפעיל החברתי איתן לוין מקבוצת "אהבת חינם" לביתו של יצחק, כדי לעזור לו בארגון אירוע בר המצווה. לוין הזדעזע ממצב הדירה שבה מתגורר יצחק עם בנו והחליט לעזור להם גם בשיקום הבית. "הכרתי אדם, אב חד הורי עם ילד מקסים כבן 13 שחוגג בר מצוה, והחלטתי להרים את הכפפה ולעזור להם בארגון העלייה למצוות", מספר לוין ל"השקמה ראשון לציון".

"דאגתי לארגן לופט עם בר מתוקים, צלם, תקליטן וכל מה שצריך כדי שהבן יחווה בר מצווה מכובד, אבל האירוע זה לא הכל, הבית שלהם מט לנפול ופיח נמצא בכל מקום", מתאר לוין. "אי אפשר לגדל ילד ולחיות בצורה כזאת, החלונות נשברו בעקבות השריפה, דודי השמש שבורים, הפיח נדבק לארונות מטבח והבית נראה נורא. הבטחתי ליצחק שאעזור לו לכבוד בר המצווה של בנו לתת להם חיים טובים יותר וגם לנסות לעזור להם ככל שאפשר בשיפוץ הבית".

לכל מי שרוצה לעזור לאב ובנו, ניתן לפנות לאיתן לוין בטלפון: 050-2816793.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר